پشت درهای بسته با دوبله فارسی – قسمت چهارم

ا

Posht_dar
 

توضیحات : هر خانواده‌ای‌ اسراری دارد. اما انسان‌ها تا چه حدی این اسرار را مخفی نگاه می‌دارند؟ و هنگامی‌که مخفی می‌ماند، چگونه از حقایق می‌گذرند؟
برنامه “پشت درهای بسته” داستان‌هایی واقعی را از فریبکاری، رازآلودگی و رسوایی نشان می‌دهد که در پوششی از آنچه در ظاهر دیده می‌شود پنهان هستند تا زندگی به ظاهر خانوادگی ادامه داشته باشد. از بچه‌های دزدی تا ازدواج‌های فامیلی و مادرهای فراری، برنامه “پشت درهای بسته” پرده از رازهای پنهان و مدفون و خیانت‌های خانوادگی برمی‌دارد و خانواده‌های واقعی را دوباره به هم می‌رساند. این برنامه نشان می‌دهد چرا و چگونه این اسرار در صدر موضوعات دیگر قرار دارند. این روایات نه تنها بسیار تکان‌دهنده و غیرقابل باور هستند، بلکه متاسفانه واقعیت دارند.
هر خانواده‌ای اسراری دارد و شما هم شاید بخشی از این اسرار باشید.

 

نام مستند : پشت درهای بسته (Shocking Family Secrets)

نام این قسمت : قسمت چهارم

زبان : دوبله فارسی

زمان : 45 دقیقه

حجم : 220 مگابایت

کیفیت : 576p (عالی)

فرمت :MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 

در دوران کودکی، ارتباط با ناپدری های متعدد برای ریک کار سختی بوده است. در نهایت گیتارش مونس او می شود که برای نواختن آن از یک دوست خانوادگی آموزش می دیده است، اما درس های گیتار ریک ناگهان متوقف می شوند و او با عصبانیت برای همیشه گیتار را کنار می گذارد. سال ها بعد ریک از راز تکان دهنده ای در مورد گذشته و عشقش به موسیقی اطلاع می یابد. زمانی که تراویس و لیزا یکدیگر را ملاقات می کنن، برنامه ی آن ها ساختن خانه ای امن برای خودشان و خانواده شان است، اما زمانی که تراویس دچار یک سری بیماری های عجیب می شود، برنامه های آن ها برای آینده در حاشیه قرار می گیرد. با بر ملا شدن یک راز تکان دهنده است که آن ها از واقعیت سلامت و گذشته ی تراویس با خبر می شوند. پاتریک در یک شهر کوچک در میان دوستان و خانواده بزرگ می شود، اما حتی در دوران کودکی هم پاتریک متوجه می شود که پدر مادر و خواهر برادرهای او کمی غیر معمول هستند. آنچه را که پاتریک نمی داند این است که زادگاهش راز حیرت آوری را در خود پنهان کرده و ده ها سال آن را از پاتریک مخفی نگه داشته است

 

 

خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 10 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *