شاهکار های مهندسی باستان با دوبله فارسی – سلاح‌ های مخرب

ا

shahkarhaye-mohandesie-bastan

 

توضیحات : آیا اکتشافات و دستاوردهای تکنولوژیکی امروزی بشر، ریشه در پیشرفت‌های علمی و فناوری‌های توسعه‌یافته‌ی گذشته دارد؟

دنیای باستان از آنچه ما تصور می‌کنیم پیشرفته‌تر بوده و بسیاری از اکتشافات و دستاوردهای امروزی بشر، ریشه در فناوری‌هایی دارد که در گذشته توسعه یافته‌اند؛ فناوری‌هایی که از زمان خود جلوتر بوده‌اند و به کمک آن مردم دنیای باستان می‌توانسته‌اند بناهای عظیم و شاهکارهای مهندسی را با دقت زیاد خلق کند.

با کمک علم و تکنولوژی روز می‌خواهیم به دنیای باستان، این جهان از دست‌رفته سفر کنیم و ارتباط دنیای مدرن امروزی را با دنیای کهن کشف کنیم.

 

نام مستند : شاهکار های مهندسی باستان (Ancient Impossible)
نام این قسمت :سلاح‌ های مخرب
زبان : دوبله فارسی
زمان : 40 دقیقه
کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)
حجم : 260 – 480 مگابایت
فرمت :MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 
استفاده از سلاح‌های بسیار مخرب و سلاح‌های کشتار جمعی تنها مربوط به دوران مدرن نیست. در این برنامه با سلاح‌های فوق‌العاده مخربی آشنا می‌شویم که در دنیای باستان طراحی و ساخته شده‌اند؛ سلاح‌هایی که قدرت تخریب‌شان بالاتر از چیزی بوده که ما امروز می‌توانیم انتظار داشته باشیم.

آیا قبل از اختراع باروت هم، توپ جنگی وجود داشته؟

در این برنامه خواهیم دید که چگونه یک نابغه‌ی دنیای باستان، پیش از اختراع باروت، توانسته بود یک نوع توپ جنگی با استفاده از نیروی بخار بسازد.

در این برنامه همچنین کشف خواهیم کرد که چگونه نفربرهای دنیای باستان به اندازه‌ یک ناو هواپیمابر امروزی قدرت داشته‌اند و اشعه‌ ها و پرتوهای مرگ‌باری را کشف خواهیم کرد که کشتی‌های دشمن را به زغال تبدیل می‌کرده.

اما این تکنولوژی‌های باورنکردنی نظامی چگونه در آن دوران ساخته شده؟ آیا در دنیای باستان سلاحی سری وجود داشته که برای مدت هزاران سال گم شده باشد؟
 

تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
بخشی از این مستند رو در آپارات مشاهده کنید

http://www.aparat.com/v/StPEI

 

خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 54 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *