سرمایه گذاری و ماجراهایش با دوبله فارسی

ا

sarmaye

 

توضیحات : در این مجموعه‌ی سه‌قسمتی، تئو پافیتیس، ستاره‌ی برنامه‌ی ‘آشیانه‌ی اژدها’، اقدامات شرکت‌های جسور و بی‌باک بریتانیایی‌ای را دنبال می‌کند که در تلاشند تا فعالیت‌های خود را در سه مورد از پویاترین بازارهای نوظهور دنیا، یعنی هند، برزیل و ویتنام، توسعه دهند. درحالیکه بریتانیا همچنان در رکود به سر می‌برد، اقتصاد این سه کشور به رشد خود ادامه می‌دهد. صاحبان کسب و کارهای بریتانیایی حالا باید از این فرصت‌ استفاده کرده و به این بازارهای پرخطر ولی به سرعت در حال رشد، وارد شوند.

 

نام مستند : سرمایه گذاری و ماجراهایش

نام انگلیسی : Hero’s Adventure Capitalists

تعداد : 2 قسمت

زبان : دوبله فارسی

زمان : 60 دقیقه

حجم : 280 مگابایت

کیفیت : 576p (عالی)

فرمت : MKV

 

خلاصه داستان هر قسمت
 

هندوستان : نتئو به شهر بمبئی با ۱۴‌میلیون نفر جمعیت و مرکز هند سفر می‌کند تا ببیند سه شرکت کاملا متفاوت با محصولاتی کاملا متفاوت، چطور رویای‌شان را به حقیقت تبدیل می‌کنند. یکی از این شرکت‌ها، تولید کننده ساعت‌های لوکس برمانت است که قیمت ساعت‌های استیل ضد زنگ آن به ۶‌هزار پوند می‌رسد. رجیناتک، شرکتی است که می‌خواهد به اندازه کافی سوخت سازگار با محیط زیست پیدا کند تا بتواند دستگاه مبدل سوخت دیزلش را در بزرگترین بازار دیزل جهان به فروش برساند و شرکت بعدی، مارمایت، تولید کننده صبحانه مشهور بریتانیایی‌است. نظر مردم هند درباره مارمایت چه خواهد بود؟
 
ویتنام : تئو در ویتنام با شرکت ‘فیرلاین’، تولیدکننده‌ی قایق‌های لوکس، همراه خواهد شد که قصد دارد با همکاری با شرکای محلی، قایق‌های گران‌قیمت و بسیار زیبای خود را در کشوری کمونیستی به فروش برساند. همچنین با شرکت ‘کرییتیو اجوکیشن’ که با برنامه‌هایی بلندپروازانه قصد دارد یک مدرسه‌ی بین‌المللی تأسیس کرده و در کل منطقه، برنامه‌ای برای آموزش معلمین، به مرحله‌ی اجرا بگذارد و نیز با شرکت ‘هی‌مارکت’ که به دنبال پیدا کردن شریکی محلی است تا مجلات خود، ‘۲-۴-۴’ و ‘آوتوکار’ را در ویتنام منتشر کند
 

 

خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
برای دانلود رو دکمه های آبی زیر کلیک کنید
 
 
 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *