سگ و گربه های دوست داشتنی با دوبله فارسی – گربه ها

ا

SAG VA GORBE

 
توضیحات : در این برنامه، از بچه گربه‌های سخنگو و سگ‌های رقاص تا گربه‌ها و سگ‌های خواب‌آلود، بامزه‌ترین کلیپ‌های اینترنتی را گرداوری کرده تا دوست‌داشتنی‌ترین سگ‌ها و گربه‌ها را به شما نشان دهیم. برنامه ‘سیاره حیوانات’ با به اشتراک گذاشتن ویدیوی عجیب‌ترین و دیوانه‌ترین گربه‌ها، بحث دوست‌داشتنی‌ترین را با انتخاب پنج ویدیوی برتر از بین هشت گروه از پیش تعیین شده مطرح می کند که از آن جمله می توان به ویدیوی ‘با میو حرف می‌زنی؟’ و ‘گربه‌های تقلید کننده’ اشاره کرد.
بهترین گربه‌های هر گروه نیز با استفاده از نظرات آنلاین، گزارش میزبانان برنامه ‘سیاره حیوانات’ و نظرات کارشناسان انتخاب شده تا سرانجام دوست‌داشتنی‌ترین گربه از میان آن‌ها برگزیده شود. بعد از مرور بهترین ویدیوهای خانگی از سگ‌ها که در اینترنت پخش شده، معیار انتخاب دوست‌داشتنی‌ترین سگ‌ها در رده‌بندی‌هایی از قبیل ‘رقصیدن با سگ‌ها’ و’دروغ گفتن سگ‌های خواب‌آلود’ بالا رفته‌است. از بین تعداد بیشماری از سگ‌ها از جمله توله سگ‌هایی که موسیقی می‌نوازند و ترانه می‌خوانند و یا سگ‌های فعال و شیک‌پوش، دوست‌داشتنی‌ترین سگ نیز برگزیده می‌شود

 

نام مستند : سگ و گربه های دوست داشتنی (America’s Cutest Cats And Dogs)

نام این قسمت : گربه ها

زبان : دوبله فارسی

زمان : حدود 45 دقیقه

حجم : 220 مگابایت

کیفیت : 576p (عالی)

فرمت : MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 

اونها تصاویری هستند که در یادها میمونن. کلیپ‌هایی با میلیاردها بار تماشا. می‌دونید داریم درباره چی صحبت می‌کنیم. صحبت از اون بچه گربه‌های دوست‌داشتنیه. همون‌هایی که از دیدن شما غافلگیر می‌شن. گربه‌های نادری که توی موقعیت‌های خاصی ازشون تصویر گرفته شده. گربه‌های خواننده‌ای که از خودشون صداهای عجیب و غریب درمیارن. اینها کلیپ‌هایی هستن که باعث می‌شن همه دنیا صدای گربه بده. اینجا تالار مقدس جذابترین گربه‌های آمریکاست. امروز با شمارش معکوس، پرطرفدارترین‌ها در فضای مجازی رو بهتون معرفی می‌کنیم. از بچه گربه‌هایی که سگ‌سانان رو دوست دارن تا اونهایی که خودشون رو به جای گربه سانهای دیگه جا می‌زنن تا گربه‌های گرسنه‌ای که نمی‌تونن منتظر غذاشون بمونن.

 

 
خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 10 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *