عجایب هفتگانه باستان با دوبله فارسی

ا

ajayeb-hafgane-bastan

 
توضیحات : امپراطوری رم آخرین ابرقدرت جهان باستان استوار بر پایه ی نیروی نظامی , فرمان پادشاهان در مرکزی به نام رم مستقر بودند . رم با جمعیت یک میلیون نفر شهری قدرتمند , بین المللی و پیشرو بود . شهری با عجایب معماری , مهندسی , کانال های آبی و جاده هایی که از آن به همه ی نقاط منشعب می شود . معماری رم جهانی بود .
مجمع رم میدانی عمومی بود با اولین مرکز خرید جهان . رم برای هیجان بنا شده بود . به راستی در راهروهای تاریک آن چه داستان های مخوفی نهان است .
عجایب هفتگانه رم پا را از ممکن ها فراتر می نهد . چگونه رمی ها توانستند هزاران سال پیش از سایر ملل جهان به چنین پیشرفت هایی دست یابند .

 
نام مستند : عجایب هفتگانه باستان
نام انگلیسی : Seven Wonders of Ancient Rome

تعداد : 3 قسمت

زبان : دوبله فارسی

زمان هر قسمت : 50 دقیقه

حجم : 250 مگابایت

کیفیت : 576p (عالی)

فرمت : MKV

خلاصه داستان هر قسمت
 

مصر : جسمه ی ابوالهول که از یک سنگ یک پارچه تراشیده شده است بزرگترین مجسمه ی مستقل جهان است . چه رازهایی پشت نگاه خیره ی او نهان است ؟
مجموعه ی معبد که بزرگترین معبد روی زمین می باشد و یک رزمگاه معماری محسوب می شود . چه کسی آن را خراب کرده ؟
مهبد رامسس بزرگ با پیکره ها و تالارهای بزرگ به طول 200 فوت بر سر یک صخره تراشیده شده بود . چگونه این معبد توانست هزاران سال ناپدید بماند ؟
سپس کوه سینا که بزرگترین شگفتی طبیعی مصر محسوب می شود . مکانی که گفته می شود خداوند با موسی سخن گفت و ده فرمان را به بشر داد . برخی از این عجائب مسیرمعماری را شکل می دهد و برخی دیگر تبدیل به زیارتگاه های ابدی می شود . اما آنها در طول تاریخ به مفدون کردن بشر و الهام بخشیدن به او ادامه می دهند .

 

 

خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 
 
 


  • 54 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *