طراحان خانه‌های لوکس با دوبله فارسی – قسمت 2

ا

tarahane-khanehaye-luks

 

توضیحات : در این مجموعه برنامه، وارد دنیای طراحان داخلی خانه‌های لوکس می‌شویم؛ جایی که گروهی از معتبرترین طراحان برای کار کردن روی خانه‌های ثروتمندترین افراد با هم رقابت می‌کنند. طراحی داخلی خانه‌های اشرافی، صنعتی است با بودجه‌های صد میلیون پوندی و رقابت میان طراحان نخبه‌ی جهانی در آن جدی و بی‌رحمانه است. در این برنامه، کار برخی از بهترین طراحان لندن را دنبال می‌کنیم در حالی که آنها مشغول طراحی، برنامه‌ریزی و کار کردن بر روی پروژه‌های مشتریان میلیونر خود هستند. در این برنامه با دسترسی به خانه‌های لوکس افراد ثروتمند، طراحان و همچنین مشتریان آن‌ها، با سبک زندگی اشرافی و تجملی برخی افراد ثروتمند آشنا می‌شویم. این صنعت امروز یک رنسانس هنری در لندن به‌وجود آورده و چهره‌ی این شهر را دگرگون کرده اما در همان حال هم باعث شده تا بسیاری از مردم نتوانند از عهده‌ی مخارج زندگی در لندن برآیند

 

نام مستند : طراحان خانه‌های لوکس (Finest Interior)
نام این قسمت :قسمت 2
زبان : دوبله فارسی
زمان : 46 دقیقه
کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)
حجم : 291 – 567 مگابایت
فرمت :MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 
دنیای طراحی تجملی داخلی در حال شکوفایی است و در بریتانیا هنرمندان طراح خلاق در حال خلق یک رنسانس در این صنعت هستند. از آنجا که هر کدام از مشتری‌ها خواهان طراحی منحصر به فردی هستند تا بتوانند از بقیه متمایز باشند، طراحان، با نوآوری‌های خود مرزهای جدیدی برای طراحی تجملی تعریف کرده‌اند. در این برنامه با چهار طراح برتر عرصه‌ی طراحی داخلی که برای افراد بسیار ثروتمند کار می‌کنند، همراه می‌شویم.

«Aquarium Architecture» طراح و معمار آکواریوم‌های ویژه برای مشتریان است. آکواریوم برای افراد و فرهنگ‌های مختلف بیانگر معانی متفاوتی است. برای نمونه ‌روس‌ها به ماهی‌های درنده علاقه دارند و آمریکایی‌ها آکواریوم‌های بزرگی دوست دارند که با مرجان و ماهی پر شده باشد. در این برنامه شاهد نصب یک آکواریوم ویژه با ماهی‌های زشت و درنده برای یکی از اهالی لندن هستیم.

«Savoir Beds»، گران‌قیمت‌ترین تخت‌خواب‌های جهان را می‌سازد که قیمت آن‌ها گاهی به صدهزار پوند می‌رسند. هر کدام از تخت‌ها برای مشتری خاصی طراحی می‌شود و همه‌ی ‌ویژگی‌های او در طراحی تخت در نظر گرفته می‌شود.

گروه طراحان داخلی «Fiona Barratt-Campbell» یکی از گروه‌های مطرح در دنیای پررقابت طراحی داخلی هستند. «فیونا» و همسرش- «سول کمپل»، فوتبالیست- اولین نمایشگاه مبلمان تجملی را در لندن دایر کردند تا در آن اشرافی‌ترین مبلمان‌های جهان را ارائه کنند.

«رُجا داو» (Roja Dove)، یکی از مردان بریتانیایی است که در عرصه‌ی ساخت عطر خانه پیشرو است. از آنجا که رقابت در این عرصه روز به روز سخت‌تر ‌می‌شود، رُجا به مشتری‌های خود این امکان را می‌دهد تا بتوانند عطر منحصر به فرد خانه‌ی خودشان را داشته باشند. در این برنامه او را دنبال می‌کنیم در حالی که مشغول درست کردن عطر مخصوص برای «آیدا دلال»، یک زن تاجر ایرانی است که صاحب عمارت اشرافی «Fawley Court» است.

تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
بخشی از این مستند رو در آپارات مشاهده کنید

http://www.aparat.com/v/nMyAe

 

خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *