طراحان خانه‌های لوکس با دوبله فارسی – قسمت 3

ا

tarahane-khanehaye-luks

 

توضیحات : در این مجموعه برنامه، وارد دنیای طراحان داخلی خانه‌های لوکس می‌شویم؛ جایی که گروهی از معتبرترین طراحان برای کار کردن روی خانه‌های ثروتمندترین افراد با هم رقابت می‌کنند. طراحی داخلی خانه‌های اشرافی، صنعتی است با بودجه‌های صد میلیون پوندی و رقابت میان طراحان نخبه‌ی جهانی در آن جدی و بی‌رحمانه است. در این برنامه، کار برخی از بهترین طراحان لندن را دنبال می‌کنیم در حالی که آنها مشغول طراحی، برنامه‌ریزی و کار کردن بر روی پروژه‌های مشتریان میلیونر خود هستند. در این برنامه با دسترسی به خانه‌های لوکس افراد ثروتمند، طراحان و همچنین مشتریان آن‌ها، با سبک زندگی اشرافی و تجملی برخی افراد ثروتمند آشنا می‌شویم. این صنعت امروز یک رنسانس هنری در لندن به‌وجود آورده و چهره‌ی این شهر را دگرگون کرده اما در همان حال هم باعث شده تا بسیاری از مردم نتوانند از عهده‌ی مخارج زندگی در لندن برآیند

 

نام مستند : طراحان خانه‌ های لوکس (Finest Interior)
نام این قسمت :قسمت 3
زبان : دوبله فارسی
زمان : 46 دقیقه
کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)
حجم : 291 – 567 مگابایت
فرمت :MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 
بازار خانه‌های لندن در حال جذب ثروتمندان جهان است و امروز داد‌و‌ستد املاک در این شهر رونق زیادی پیدا کرده است.

در حالی که تا ده سال پیش از این بیشتر خانه‌ها به شکل خالی و غیرمبله، فروخته می‌شدند اما امروز طراحان داخلی در این عرصه وارد شده‌اند و خانه‌ی رویایی را وقتی می‌توان خرید که یک طراحی داخلی رویایی نیز در آن انجام شده باشد.

«جولیا» مهاجری است با یک امپراتوری املاک بیست میلیون پوندی که در حال حاضر به دنبال شکار خانه‌ی دلخواهش در لندن می‌گردد.

او تصمیم گرفته در اطراف «کاوِنت گاردن» نگاهی به یک پروژه‌ی چهار میلیون پوندی «کلید در دست» بیندازد و با برخی از بهترین طراحان داخلی دیدار کند.

«Nicola Fontanella» یکی از خلاق‌ترین و مشهورترین طراحان لندن است. برای او، اولین دیدار با جولیا ممکن است شروع یک رابطه طولانی باشد.

البته بهترین راه برای انتخاب طراح داخلی مورد نظر، تجسس و تحقیق درباره‌ی کارهای پیشین اوست اما در نهایت ظاهرا برای جولیا این همکاری مشترک آن اندازه که تصور کرده بود، خلاقانه نیست…

در طی چند ماه پس از آن، جولیا به صدها فروشگاه سر می‌زند و به تعدادی از خانه‌های اطراف سرک می‌کشد.

در حالی که او در بازی بازار املاک لندن، تنها یک مهره‌ی کوچک است اما می‌خواهد با کمک صدها نفر از طراحان داخلی، آرزوی خودش را برای داشتن یک خانه‌ی مدرن برآورده کند.
 

تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
بخشی از این مستند رو در آپارات مشاهده کنید

http://www.aparat.com/v/AsigR

 

خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 54 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *