رمزگشایی تاریخ بشریت با دوبله فارسی – جهان به هم پیوسته

ا

ramzgosha

 
توضیحات : رمزگشایی تاریخ بشریت، داستان جذاب دوازده نیرویی است که سرنوشت بشریت را به روش های خارق العاده ای تعیین کرده اند. این برنامه ما را به سفری در شجرنامه ی انسان از آغاز تا امروز می برد و نگاهی موضوعی به تکامل در طول عصرها می اندازد و نشان می دهد که چطور نیروهایی مختلف جهانی در شکل دادن به آنچه که ما امروز هستیم موثر بوده اند.

نیروهای خشونت بار طبیعت ما را مجبور به وفق دادن خویش یا پذیرش نابودی کرده اند و قانون بقا ما را به سمت اختراعات تکنولوژیکی جدید کشانده است، که به نوع خود هستی ما را تغییر داده اند. نیاز ما به غذا، تمدن را به وجود آورده و نیاز برای زندگی تجملاتی تر دنیای ما را دگرگون کرده است. داستان های حیرت انگیز از سرتاسر جهان و ارتباطات شگفت انگیزتر آن ها با یکدیگر، در این برنامه رمز از تاریخ بشریت می گشایند.

 

نام مستند : رمزگشایی تاریخ بشریت (Mankind Decoded)

نام این قسمت : جهان به هم پیوسته

زبان : دوبله فارسی

زمان : 20 دقیقه

کیفیت : HD 1080p (فوق العاده)
حجم : 260 مگابایت
فرمت : MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 
جهان به شکل بی سابقه ای به هم می پیوندد. راه سازی و ارتباطات در دنیای مدرن، جهانی ثروتمند تر، سالم تر، متحرک تر و داناتر از همیشه را ایجاد می کند.

در طول تاریخ راه های جدید تجاری همیشه خوبی ها و بدی هایی را به همراه داشته اند و هم راه را بر ثروت باز کرده اند و هم بر خطرهایی مثل عقاید انقلابی و بیماری های همه گیر.

در تلاش برای به دست آوردن نقره، رومیان سرتاسر بریتانیا را جاده کشی می کنند. آن ها امپراطوری عظیمی را ایجاد کرده اند که در سه قاره امتداد پیدا کرده است، راه هایی ساخته اند که حرکت نیروها و جمع آوری مالیات و مخصوصاً بازرگانی را آسان کرده است. ایجاد این شبکه ی عظیم راه به این معنی است که برای اولین بار، سفر کردن در اروپا، خاورمیانه و آفریقا می تواند بدون خطر باشد. یک پیغام رسان مسیحی به نام پل، از جاده های رومی برای رساندن پیغامی از یکی از دشمنان خونی روم استفاده می کند. او در حال پخش پیام یک مذهبی انقلابی به اسم عیسی مسیح است. مسیحیان با استفاده از راه های رومی پیام خود را مخابره می کنند.
 

تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
بخشی از این مستند رو در آپارات مشاهده کنید

 
http://www.aparat.com/v/CleU8

 

خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 54 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *