شگفتی های دنیای امروزی با دوبله فارسی – ماشینهای عجیب و غریب

ا

Shegeft

 

توضیحات : این مجموعه‌ با موضوع تاریخ فناوری، به بررسی شگفت‌انگیزترین سازه‌های مهندسی و معماری، کشفیات علمی و شگفتی‌های اجتماعی می‌پردازد. این داستان رویاپردازانی است که به رویاهایشان باور داشته و با ابداعات غیرمعمولشان، بر جو رایج زمانه پیروز می‌شوند.

 

نام مستند : شگفتی های دنیای امروزی (Modern Marvels)

نام این قسمت :ماشینهای عجیب و غریب

زبان : دوبله فارسی
زمان : 45 دقیقه
کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)
حجم : 267 – 521 مگابایت
فرمت : MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 

می‌گویند که نیاز، مادر تمامی اختراعات است، ولی همیشه اینگونه نیست. بعضی از ماشین‌های عجیب تنها برای نمایش ساخته شده‌اند، بعضی از آنها دریچه‌ای به آینده و یا حتی گذشته‌اند، و بعضی از آنها واقعا عجیب و غریب هستند.

با هم نگاهی به ماشین‌هایی می‌اندازیم که گه‌گاهی عملی و گه‌گاهی هم بدون کاربردند و البته دو سوال خیلی مهم را مطرح می‌کنند: این ماشین چیست… و چگونه می‌توان صاحب یکی از آنها شد؟

یکی از اهالی آلاسکا با زیردریایی دست‌ ساز خود از آب‌های شهر جونو عبور می‌کند. یک شرکت در کالیفرنیا، مردم این شهر ساحلی را با قایق‌ های کوسه‌ ای آبی متحیر می‌کند.

همچنین با یک ربات عضله‌ ای ملاقات می‌کنیم که برای نجات جان افراد ساخته شده است. و با یک طناب مانند بتمن در قرن بیست و یکم از یک کوه بالا می‌رویم.

می‌توانید یک گرداب آتش ۱۲ متری را به نام توفان شعله ببینید و در حومه شهر با وسیله‌ ای که ترکیبی از اسنوبورد و موتورسیکلت است و ایده آن از سبدهای خرید گرفته شده، گردش کنید

 

 
تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
بخشی از این مستند رو در آپارات مشاهده کنید
 
http://www.aparat.com/v/CMBrx
 
 
خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 54 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *