ویتنام : تصاویر گمشده با دوبله فارسی – جستجو و تخریب

ا

vietnam
 

توضیحات : برنامه‌ی مهیج “ویتنام:٬ تصاویر گمشده” تجربه‌ی سمعی و بصری حضور در میدان جنگ را در اختیار تماشاگران خواهد گذاشت. این این مجموعه که شامل گلچینی از صدها ساعت فیلم‌های رنگی کمیاب و پیش از این دیده نشده است که بیشتر آن‌ها توسط خود سربازان ضبط شده‌اند، برای اولین بار تصویری دقیق و واقعی از جنگی که بیش از ۲.۵ میلیون نفر آمریکایی در آن حضور داشته‌اند، ارایه خواهد داد.

در این مستند با روایت توسط 13 نفر از افرادی که این جنگ زندگیشان را برای همیشه تغییر داده، بینندگان را از نزدیک با شرایط آن دوران آشنا خواهد کرد. در خانه‌ی خود با رویارویی‌های رخ داده در خارج از مرزها آشنا شده و خواهید دید که چطور سربازان ایالات متحده در نبردها، و نه در جنگ، پیروز شدند.

 

نام مستند : ویتنام : تصاویر گمشده (Vietnam:Lost Films)

نام این قسمت : جستجو و تخریب (1967-1966)
زبان : دوبله فارسی
زمان : 45 دقیقه
کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)
حجم : 350 – 520 مگابایت
فرمت : MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 

دو داوطلب ارتش ایالات متحده، “بری رومو” و “چارلز براون” برای شرکت در عملیات‌های “جستجو و تخریب”، استراتژی فرسایش مبتنی بر تعداد کشته‌های ارتش آمریکا برای بیرون راندن “ویت کانگ” و نیروهای شمالی ویتنام از بخش جنوبی، وارد این کشور می‌شوند. “آن پرسل”، همسر یکی از سربازان ارتش و مادر پنج فرزند، در حالی که شوهرش “بن” عازم جنگ است، با او خداحافظی می‌کند. همزمان با حضور “براون” در نبرد “داک تو” و سپس رویاروئی برای تحت اختیار گرفتن “تپه‌ی ۸۷۵”، مشکلات استراتژی آمریکائی‌ها نمایان شده و پرزیدنت “جانسون” و رهبران ارشد ارتش او، ناچار به شروع یک برنامه‌ی گسترده برای آرام کردن تردیدهای رو به افزایش مردمی می‌شوند.

 

 

خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 9 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *