دنیای نادیدنی با ریچارد هموند با دوبله فارسی – خارج از دید

ا

richard

 
توضیحات : این مستند سفر ریچارد هموند در دنیایی دیگر که در ورای چشم غیر مسلح ما قرار دارد را توضیح می دهد. ریچارد با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های مدل ارائه ی تصویر ، چیزهایی که ما نمی توانیم ببینیم را کشف می کند.از حوادث طبیعی تماشایی مانند رعد و برق های گسترده ، ایرودینامیک مخفی خفاش ها تا موفقیت های تکنولوژی هایی مانند آنتن های هدایت گر خطوط فشار قوی برق ، همه و همه جزیی از ماموریت های ریچارد برای بررسی می باشند.

 

نام مستند : دنیای نادیدنی با ریچارد هموند (Richard Hammond’s Invisible Worlds)

نام این قسمت : خارج از دید

زبان : دوبله فارسی

زمان : 55 دقیقه

کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)

حجم : 400 – 675 مگابایت

فرمت : MKV
 

تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
بخشی از این مستند رو در آپارات مشاهده کنید

http://www.aparat.com/v/ZDXGS
 

 
خلاصه داستان این قسمت
 
چشم انسان قابل توجه ترین اندام برای بررسی دقیق می باشد ، اما همینطور بینایی ما به شدت محدود است.ورای محدوده ی پهنای نوری که رنگین کمان را می سازند ، طیف گسترده ای از نور وجود دارد که ما قادر به دیدن آنها نیستیم.اما چه می شد اگر می توانستیم فرای قدرت چشمانمان به دنیا بنگریم و واقعیت های مخفی را مشاهده کنیم؟
 
Richard Hammond اینکار را انجام داده ، با استفاده از تکنولوژی های جدید مدل ارائه ی تصاویر ، تماشاچی به سفری حیرت برانگیز برای کشف طیف پنهان و مشاهده جهان در پرتو نورهای جدید برده می شود.
 
از تعمیرکاران هوایی که در آمریکا از دوربین های فرابنفش برای جستجوی نیروهای پنهان استفاده می کنند و با مرگ مبارزه می کنند ، تا دانشمندان آلمانی که تحرکان حیوانات را استفاده از قدرتمندترین دوربین حرکتی اشعه ایکس ، رمزگشایی می کنند را در این قسمت خواهید دید.
 
Richard Hammond به شما نشان می دهد که چگونه با تکنولوژی های جدید دنیا را به روشی دیگر مشاهده خواهید کرد.

 

 
خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *