سفر های آرمان با دوبله فارسی – پرستش‌ کنندگان مرگ – هند

ا

safar-arman

 
توضیحات : چه اتفاقی می‌افته اگر یک مرد غربی معمولی‌ در جای دور افتاده‌ای در دنیا رها بشه و بتونه تنها با همراهی یک مربی‌ محلی زنده بماند؟

سفرهای آرمان سریالی است درباره‌ پیروزی روح انسان. این سریال داستان مرد غربی به نام آرمان را می‌گوید، شخصی‌ که سعی می‌کند در بعضی‌ از فقیرترین، احمقانه‌ترین و عجیب‌ترین جاهای دنیا زنده بماند. در هر قسمت از این سریال، تنها شانس آرمان برای زنده ماندن بستگی به توانایی و حکمت مربی‌ یا مربی‌های محلی او دارد، کسی‌ که می‌دونه چگونه در شرایط سخت می‌شه زنده ماند!

چه اتفاقی می‌افته وقتی‌ آرمان یکی‌ از عضوهای باند جنایی در محل زاغه نشین برزیل می‌شه؟ هنگامی‌که او با بچه‌های خیابانی در کامبوج زندگی‌ می‌کنه؟ زمانی‌که او با فرقه اسرارآمیز آدم خواران قبیله اقریس هند مرگ را ستایش می‌کند؟

با وجود خیلی‌ از شرایط دشوار، سریال “سفرهای آرمان” در نهایت داستانی است از دوستی‌ و برادری که از تمام موانع عبور می‌کند و ثابت می‌کند که زندگی‌ حتی در دورترین نقطه دنیا قدرتمند است.

 

نام مستند : سفر های آرمان (Beyond Human Boundaries)

نام این قسمت : پرستش‌ کنندگان مرگ -هند

زبان : دوبله فارسی

زمان : 25 دقیقه

حجم : 120 مگابایت

کیفیت : 576p (عالی)

فرمت : MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 

معتقدان به آیین (هندو)، به تناسخ اعتقاد دارن. تناسخ یعنی اینکه انسان‌ها بعد از مرگ به شکلی دیگه متولد می‌شن و حیاتی تازه رو شروع می‌کنن. مثلاً در قالب حیوان یا حشره یا انسانی دیگه. (کارما)، عامل اصلی این اعتقاده. (کارما) به عبارت ساده یعنی اینکه آدم به چیزی می‌رسه که استحقاقش رو داره. یعنی اگه کسی که می‌میره، آدم خوبی باشه، وقتی دوباره متولد می‌شه صاحب زندگی بهتری می‌شه. ولی اگه کسی که می‌میره کارهای بدی کرده باشه، (کارما) از خجالتش درمی‌آد. آدمهای بعد، ممکنه در زندگی بعدی‌شون به صورت سوسک متولد بشن ولی آدمهای خوب… ممکنه به شکل یک گاو خیلی بزرگ با چشم‌های روشن به دنیا برگردن.

 

 

خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 9 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *