سفر های آرمان با دوبله فارسی – پشت صحنه ها – فنلاند

ا

safar-arman

 
توضیحات : چه اتفاقی می‌افته اگر یک مرد غربی معمولی‌ در جای دور افتاده‌ای در دنیا رها بشه و بتونه تنها با همراهی یک مربی‌ محلی زنده بماند؟

سفرهای آرمان سریالی است درباره‌ پیروزی روح انسان. این سریال داستان مرد غربی به نام آرمان را می‌گوید، شخصی‌ که سعی می‌کند در بعضی‌ از فقیرترین، احمقانه‌ترین و عجیب‌ترین جاهای دنیا زنده بماند. در هر قسمت از این سریال، تنها شانس آرمان برای زنده ماندن بستگی به توانایی و حکمت مربی‌ یا مربی‌های محلی او دارد، کسی‌ که می‌دونه چگونه در شرایط سخت می‌شه زنده ماند!

چه اتفاقی می‌افته وقتی‌ آرمان یکی‌ از عضوهای باند جنایی در محل زاغه نشین برزیل می‌شه؟ هنگامی‌که او با بچه‌های خیابانی در کامبوج زندگی‌ می‌کنه؟ زمانی‌که او با فرقه اسرارآمیز آدم خواران قبیله اقریس هند مرگ را ستایش می‌کند؟

با وجود خیلی‌ از شرایط دشوار، سریال “سفرهای آرمان” در نهایت داستانی است از دوستی‌ و برادری که از تمام موانع عبور می‌کند و ثابت می‌کند که زندگی‌ حتی در دورترین نقطه دنیا قدرتمند است.

 

نام مستند : سفر های آرمان (Beyond Human Boundaries)

نام این قسمت : پشت صحنه ها – فنلاند

زبان : دوبله فارسی

زمان : 25 دقیقه

حجم : 120 مگابایت

کیفیت : 576p (عالی)

فرمت : MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 

در قسمت آخر برنامه، شما رو با رازهای پشت صحنه آشنا می‌کنیم. در این قسمت متوجه می‌شین که مکان‌ها و افرادی که در طول برنامه شاهدشون بودین رو چطور پیدا کردم. فیلمبردارم در جریان سفرها شرایط سخت رو چطور تحمل کرد، چطور به یک دار و دسته‌ی جنایتکار ملحق شدم، چطور در جریان یک مبارزه‌ی خروس‌جنگی تمام پولم رو گم کردم و چطور می‌شه از یک بطری نوشابه برای نجات جان یک انسان استفاده کرد.

 

 

تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
شما میتونید بخشی از این قسمت رو در آپارات مشاهده کنید
 
http://www.aparat.com/v/kKgjh

 

خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 9 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *