مرگ دور است با دوبله فارسی – پیاده‌‌روی در جهنم

ا

Shegeft

 

توضیحات : در بحرانی ترین لحظات٬ در زمانی که فکر میکنید کار تمام شده و فرشته مرگ پیش روی شما قرار دارد تنها یک فکر میتواند همه چیز را عوض کند! من میخواهم زنده بمانم.
این خواسته در بین کسانی که این برنامه از روی تجربه آنها تهیه شده مشترک است. افرادی که در شرایط سخت و طاقت فرسا برای زندگی خود جنگیده اند و آنرا از چنگال مرگ پس گرفته اند.

 

نام مستند : مرگ دور است (I Shouldn’t Be Alive)
نام این قسمت :پیاده‌‌روی در جهنم
زبان : دوبله فارسی
زمان : 50 دقیقه
کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)
حجم : 321 – 585 مگابایت
فرمت : MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 
متصدیان تارونگا بعد از جستجو در سرتا سر جهان یک گوریل پشت سیاه به اسم کیبالی را در فرانسه برای جایگزینی گوریل پشت نقره‌ای سالخورده‌ا‌شان یافته‌اند. وجود یک پشت نقره‌ای برای آوردن نژاد جدیدی به منطقه اهمیت دارد. جایگزین کردن یک پشت نقره‌ای نر جدید و غیر آشنا برای تولید مثل برای حفظ تنوع ژنتیکی در استرالیا مساله مهمی است. این حکایت یک گوریل پشت سیاه است که جامعه خود را ترک کرده و به سمت دیگری از زمین سفر می‌کند تا تشکیل خانواده داده و به یک پشت نقره‌ای تبدیل شود.

کیبالی حفاظتگاهی در شهر کوچکی در قسمت غربی فرانسه را ترک می‌کند. ابتدا او سفری جاده‌ای به فرانسه را پشت سر می‌گذارد و سپس با یک هواپیمای باری به سیدنی پرواز می‌کند. متصدی نگهداری فرانسوی او قادر است در طول پرواز به او غذا و آب بدهد. پس از رسیدن، کیبالی را به مدت یک ماه به قرنطینه می‌فرستند. در هر گروه از گوریل‌ها تنها یک گوریل پشت نقره‌ای می‌تواند وجود داشته باشد، بنابراین گوریل پشت نقره‌ای قبلی در تانگورا از این گروه خواهد رفت. کیبالی آرام و خونسرد به یکی از ماده‌های پرخاشگر معرفی می‌شود. او با جفت ماده خود با احترام زیادی برخورد می‌کند اما جفت‌گیری آهسته پیش می‌رود.

گوریل پس از رسیدن، به‌مدت یک ماه قرنطینه می‌شود. در هر یک از جوامع گوریل‌‌ها تنها برای یک گوریل پشت‌ نقره‌ای جا هست، بنابراین پشت‌ نقره‌ای قبلی تارونگا گروه را ترک خواهد کرد. کیبالی آرام و خونسرد به یکی از ماده‌ های پرخاشگر معرفی می‌شود. او با جفت ماده خود با احترام زیادی برخورد می‌کند اما جفت‌‌گیری آهسته پیش می‌رود.
 

 
[/su_spoiler]

تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
شما میتونید بخشی از این قسمت رو در آپارات مشاهده کنید

http://www.aparat.com/v/Ei08F
 

 
خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 8 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *