مستند به سوی طبیعت وحشی با دوبله فارسی

 

توضیحات : در این مجموعه مستند همراه با گوردون و آلستر به طبیعت و مناطق بکر انگلستان سفر می کنیم و با حیات وحش و گونه های جانوری خاص این کشور اشنا میشیم

 

نام مستند : به سوی طبیعت وحشی (Into The Wild With Gordon Buchanan)
تعداد قسمت :5 قسمت
زبان : دوبله فارسی

زمان هر قسمت : 56 دقیقه

کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)

حجم : 357 – 686 مگابایت

فرمت : MKV

 

خلاصه داستان قسمت ها
 
در قسمت اول مستند، گوردون و آلستر عازم جزیره غربی اسکاتلند می‌شوند. آنها از جزیره مول و تایری بازدید به عمل می‌آورند. گوردون در جزیره مول بزرگ شده و آلستر و پدرش نیز بخش قابل توجهی از دوران کودکی خود را در جزیره تایری سپری کرده اند.
 
در قسمت دوم، گوردون و اِد در شهرستان اسکس (در نزدیکی لندن) حضور یافته اند. آنها در آنجا متوجه می‌شوند که برای نزدیک شدن به دوست داشتنی ترین گونه های جانوری لازم نیست عازم طبیعت وحشی شوید. گوردون و اِد برای یافتن گورکن‌ها و روباه‌های شهری به خیابان‌ها می‌روند و در می‌یابند که یک فرودگاه قدیمی و متروکه زیستگاهی ایده آل برای تمامی گونه‌های جانوری به حساب می‌آید.
 
در قسمت سوم، گوردون و سارا در دشت پهناور دارتمور هستند. این محل زیبا به خاطر زمین‌های ناهموار و اسب‌های پونی منحصربفردش شهرت یافته است. آنها متوجه می‌شوند که این دشت پهناور گونه‌های جانوری بیشتری را در خود جای داده است. گوردون و سارا دسته ای از خفاش‌های نعل اسبی را مشاهده می‌کنند که هنگام شب از لانه خود خارج می‌شوند. سارا همچنین با یک موشِ زمستان خوابِ شاد و پرانرژی مواجه می‌شود.
 
در قسمت چهارم، گوردون و درموت در جزایر زیبا و دیدنی غرب اسکاتلند حضور یافته اند. آنها عازم جزیره کوهستانی اسکای می‌شوند تا خوک‌های دریایی و عقاب‌های طلایی را زیر نظر بگیرند. درموت مشتاق است که پیش از فرارسیدن شب و بازگشت به کمپ، به پرندگان دریایی نزدیک شود تا با دنبال کردن آنها به دسته بزرگتری از پرندگان دریایی برسد.
 
در قسمت پنجم، گوردون و جان در جستجوی گربه وحشی اسکاتلند (نادرترین و منزوی ترین جانور بریتانیا) عازم ناحیه کوهستانی کارینگورمز می‌شوند. جان از دوران کودکی مشتاق دیدن این حیوان بوده است. بنابر این، گوردون باید ظرف مدت سه روز، یک گربه وحشی اسکاتلندی را پیدا کند.
 
تماشای بخشی از قسمت ها (کلیک کنید)
 
دریافت لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 

 
 
 
 
 
 


  • 7 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *