دنیای مردگان با دوبله فارسی – شهرِ گناهِ اسکاتلند , ادینبورا

ا

Donyaye mordegan

 

توضیحات : امروزه در شهرهای بزرگ سراسر دنیا، آسمان خراش ها سر به آسمان ساییده، تاکسی ها بوق های خود را به صدا درآورده و دست فروش ها با اجناس خود دوره می گردند. اما در زیر برخی از این شهرها، شهرهای دیگر نهفته که هر یک تاریخی جذاب و ناشناخته دارند. در این برنامه لایه های مختلف این شهرهای زیرزمینی را کاوش می کنیم. لایه هایی که اغلب در عمق چند صد متری سطح زمین قرار دارند. همچنین آب انبارهای بزرگ باستانی، سیاه چال های نم ناک، مقابر وهم انگیز، پنهان گاه ها و حتی کشتی های به گل نشسته ی زیرزمینی را بررسی می کنیم که صدها و هزاران سال است گم شده تلقی می شوند. نیز به این سوال ها پاسخ می دهیم که پرجمعیت ترین شهرهای دنیای امروز، چند لایه ی زیرزمینی دارند و مهندسان در طول تاریخ چطور این لایه ها را بر روی یکدیگر سوار کرده اند تا شهرهایی که امروز می شناسیم بوجود آیند؟ در این برنامه با شگفتی های فن آوری آشنا خواهیم شد که ساخته شدن شهری بر فراز شهر دیگر را امکان پذیر کرده اند.

 

نام مستند : دنیای مردگان

نام این قسمت : شهرِ گناهِ اسکاتلند , ادینبورا

زبان : دوبله فارسی

زمان : حدود 40 دقیقه

حجم : 200 مگابایت

کیفیت : 576p (عالی)

فرمت : MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 

شهر ادینبورا در اسکاتلند، کلان شهری پررونق در قلب بریتانیاست.
اما اگر نگاهی به گذشته آن بیندازید، پی خواهید برد که این شهر یک زندگی دوگانه را گذرانده است.
شهر ظاهری پیچیده وتحصیل کرده ای که در بالا به رونق و شکوفایی رسید، در حالی که دنیایی تاریکتر و رنگ و رو رفته درپائین توسعه یافت.
دنیای مخفی ادینبورا از قربانیان طاعون که زنده زنده در زیر خیابان ها دفن می شدند گرفته تا ربایندگان اجساد، سازندگان غیرقانونی ویسکی و سیاهچال های قلعه، داستان های زیادی برای گفتن دارد.
راوی، “اریک گ لر” این داستان ها را مورد تحقیق و بررسی قرار داده و واقعیت را از وهم و خیال پردازی جدا می کند، در همین حال از شگفتی مهندسی دنیای مخفی ادینبورا که درواقع در هنگام تغییر سطح خیابان های شهر ایجاد شده پرده برمی دارد.
ما لایه های زمانی مختلف را بازمی کنیم: در “دنیای مردگان – شهر گناه اسکاتلند

 

 

خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 11 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *