آخرین زیستگاه های زمین با زیرنویس فارسی – جزایر کیمن

ا

Akharin_Zistgahe-zamin

 
توضیحات : آخرین پروژه دانشمندان مشهور جهان و سفیر ملل متحد محیط زیست “جین لمیر” است. او دنیا را بر روی قایق بادبانی ۵۰ فوتی خود به نام “سدنا ایو” کاوش می‌کند و همه جا از فیلیپین تا آلاسکا توقف می‌کند. این سریال زیبای‌های فوق‌العاده دنیا را نشان خواهد داد در حالیکه به ما در درک چگونگی کار محیط‌های زندگی مان کمک می‌کند و در نهایت اندیشیدن به چالش‌های بزرگی‌ که همه ما با آن روبرو هستیم. بررسی‌ زندگی‌ از اعماق دریاها تا قله کوهها، از دل جنگل تا دشت‌های پهناور، این مستند در جاهایی‌ زیبا و در بخشهایی در مورد موضوعاتی بسیار دشوار است.

آخرین زیستگاه‌های زمین سفری است به زمین‌های پهناورمان برای پی بردن به تنوع فوق‌العاده زندگی‌ و شاهد بودن بر شکنندگی و حساس بودن تعادل آن.

 

نام مستند : آخرین زیستگاه های زمین (1000 Days For The Planet)

نام این قسمت : جزایر کیمن

زبان : انگلیسی (با زیرنویس فارسی)

زمان : 45 دقیقه

حجم : 220 مگابایت

کیفیت : 576p (عالی)

فرمت : MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 

در جزایر Cayman انفجارهای بسیاری زیستگاهای اصلی‌ را برای گونه‌های بومی آن مکان بی‌ ثبات کرده است. در کنار آنها، کمیاب‌ترین مارمولک دنیا: ایگوانای آبی. تنها چندین جین از آنها باقی‌ مانده است، زمانی‌ که زیست شناسی‌ به نام Fred Burton تصمیم می‌گیرد که زندگی‌اش را وقف گونه‌های موجوداتی کند که زمانی‌ موجودی منقرض شده در حیات وحش حساب میشد. امروزه منطقه‌ای توسط Burton تشکیل داده شده که با تشکر از برنامه بزرگ پرورشگاه تولید مثل معرف بیشتر از ۶۰۰ ایگوانا شده است. این پیروزی بزرگی‌ است، اما مشکلات حفاظتی دیگری Cayman را تهدید می‌کند. یک نوع از جاندارن مزاحم به صخره‌های مرجانی سواحل Cayman حمله می‌کند، چیزی که آرامش یکی‌ از زیباترین موجودات منطقه‌های غواصی دنیا را به خطر می‌اندازد: شیر ماهی‌ قرمز. ظاهراً، فقط چند نوع از این جانداران مزاحم از آکواریوم‌های فلوریدا خارج شدند و تهاجمی را شروع میکنند که امروز تمامی‌ کارائیب را تهدید می‌کند.

 

 

خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 9 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *