علم به زبان ساده با دوبله فارسی – زیستگاه

ا

http://www.mndl.ir/wp-content/uploads/Elm-Bezabane-Sadeh.png

 

توضیحات : در این برنامه ابتدا شما را با واقعیت مختلط آشنا می‌کنیم. اختراعات و ابداعاتی رو نشونتون میدیم که ظرف بیست و پنج سال آینده میتونن بدنمون رو کاملا بازسازی کنن، از جراحی پلاستیک حرف نمیزنیم. پروتئینی که در یه توتِ معجزه ‮گر هست میتونه کاری کنه غذاهامون از همیشه شیرینتر و بهتر بشن. ما به شما اختراعات خارق­ العاده و دستگاه­ هایی اعجاب­ انگیز را نشان می­دهیم که سربازان را هشیارتر، قوی­تر و سریعتر کردند. با استفاده از فناوری‌ها و علوم جدید، روش‌های حفظ امنیت شهروندان، در حال دگرگونی است در آینده شیوه ارتباطی ما با یکدیگر ابعاد جدیدی را تجربه خواهد کرد. در آینده هر روز صبح قطره‌ای از خون‌تون رو روی یک تراشه‌ی دی.ان.اِی می‌گذارید و اون تراشه در کل بدن‌تون به دنبال انواع و اقسام بیماری‌ها می‌گرده. دوست دارید تا ابد زندگی کنید؟ آینده ­ی نامیرایی پیشرفت­ه ایی را بررسی می­کند که طول عمر زندگی­مان را به مراتب افزایش می­دهد. جواب همه این سوالات و بیشتر در برنامه علم به زبان ساده.

 

نام مستند : علم به زبان ساده

نام قسمت : لذت

زبان : دوبله فارسی

زمان : حدود 45 دقیقه

حجم : 190 مگابایت

کیفیت : 576p (عالی)

فرمت : MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 

درآینده هر روز صبح قطره‌ ای از خونتون رو روی یک تراشه‌ ی دی.ان.اِی می‌گذارید و اون تراشه در کل بدن‌ تون به دنبال انواع و اقسام بیماری‌ ها می‌گرده.
میرِر میرِر یک کامپیوتره که در کمد لباس‌ تون قرار می‌گیره و بهتون کمک می‌کنه بهترین لباس‌های مناسب برای نوع اندام‌ تون رو انتخاب کنین.
انرژی خانه‌ تون رو رنگی مصنوعی تامین می‌کنه که درست مثل یک برگ گیاه عمل فوتوسنتز رو انجام می‌ده.
یک ماشین رباتیک بهتون اجازه می‌ده تا به صورت سپر به سپر با ماشین‌های جلویی و عقبی، با سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت به محل کارتون برسین.
این آنتی‌ گریدل که به جای سرخ کردن، منجمد می‌کنه، از جمله ابزارکهای آینده‌ ی آشپزخانه‌ تون خواهد بود و خانه‌‌ ی هوشمند شما می‌تونه بصورت تمام وقت و بی‌وقفه مراقب بچه‌ها تون باشه و حتی در درس‌هاشون به اونها کمک کنه

 

 

خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 54 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *