تماس با 911 با زیرنویس فارسی – قسمت چهارم

ا

911

 
توضیحات : این برنامه ترکیبی است از اتفاق‌های ترسناک و جنایی؛ برنامه‌ای که تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد در فیلم‌های ترسناک خواهد بود.

در این برنامه داستان واقعی افرادی را که شخصا با ۱-۱-۹ تماس گرفته‌اند از زبان خودشان خواهیم شنید و لحظه‌های وحشتناکی را که در انتظار کمک پلیس هستند حس خواهیم کرد.

این فیلم با بازسازی‌های تصویری پیشرفته و حرفه‌ایِ اتفاقات واقعی به‌گونه‌ای طراحی و ساخته شده که بیننده کنجکاوانه داستان را تا آخرین لحظه دنبال خواهد کرد.

 

نام مستند : تماس با 911 (Panic 9-1-1)

نام این قسمت : قسمت چهارم

زبان : انگلیسی (با زیرنویس فارسی)

زمان : 40 دقیقه

کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)
حجم : 276 – 516 مگابایت

فرمت : MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 

در چهارمین قسمت از مجموعه‌ی «تماس با ۱-۱-۹»، افرادی را می‌بنیم که داشتن سرعت عمل در فکرکردن و تصمیم‌گیری باعث شده، جان خودشان و دیگران حفظ شود:

در «وست مینستر، کلرادو» در آمریکا، یک مادر و پسر نوجوان‌اش در طبقه‌ی بالای خانه‌شان در کمدی که قفل ندارد از دست یک مزاحم که وارد خانه‌شان شده و دنبال آن‌ها می‌گردد مخفی شده و در همان حال با ۱-۱-۹ تماس گرفته‌اند.

کوهنوردی در واشینگتن از کوه سقوط می‌کند و زیر انبوهی از برف مدفون می‌شود و در این حالت تلفن همراه، تنها وسیله‌ی ارتباطی او با جهان خارج است.

و سرانجام دو نوجوان در تعطیلات بهار در فلوریدا پس از آن‌که شاهد واژگون شدن یک ماشین با سرعت زیاد بودند، فورا با پلیس تماس می‌گیرند.

 

 

تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
شما میتونید بخشی از این قسمت رو در آپارات و نماشا مشاهده کنید

http://www.aparat.com/v/tcUks
http://www.namasha.com/v/iFLpNpdv
 

 
خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 54 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *