تماس با 911 با زیرنویس فارسی – قسمت ششم

ا

911

 
توضیحات : این برنامه ترکیبی است از اتفاق‌های ترسناک و جنایی؛ برنامه‌ای که تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد در فیلم‌های ترسناک خواهد بود.

در این برنامه داستان واقعی افرادی را که شخصا با ۱-۱-۹ تماس گرفته‌اند از زبان خودشان خواهیم شنید و لحظه‌های وحشتناکی را که در انتظار کمک پلیس هستند حس خواهیم کرد.

این فیلم با بازسازی‌های تصویری پیشرفته و حرفه‌ایِ اتفاقات واقعی به‌گونه‌ای طراحی و ساخته شده که بیننده کنجکاوانه داستان را تا آخرین لحظه دنبال خواهد کرد.

 

نام مستند : تماس با 911 (Panic 9-1-1)

نام این قسمت : قسمت ششم

زبان : انگلیسی (با زیرنویس فارسی)

زمان : 40 دقیقه

حجم : 220 مگابایت

کیفیت : 576p (عالی)

فرمت : MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 

در برنامه‌ی این هفته، می‌بینیم زنی که در خانه تنهاست با ۱-۱-۹ تماس گرفته و درخواست کمک می‌کند زیرا متوجه شده که دو مرد از حصار پشت خانه‌اش به داخل خزیده‌اند و صدای شکستن شیشه را هم از طبقه‌ی پایین شنیده.

حادثه‌ی بعدی از این قرار است که چند ساعت پس از آن‌که زنگ هشدار مربوط به ناپدید شدن پسر بچه‌ای چهار ساله به صدا در می‌آید، زنی در مسیر خود به محل کارش، تصور می‌کند که بچه و بچه دزد را دیده.

و در ماجرایی دیگر، مادری مجرد قصد دارد برای مهمانی تولد پسربچه‌ی هشت ساله‌اش بیرون برود، که در همان موقع شوهر سابق‌اش به زور وارد خانه شده و با یک کارد بزرگ به او حمله می‌کند.

 

 

تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
شما میتونید بخشی از این قسمت رو در نماشا مشاهده کنید
http://www.namasha.com/v/PNuQ9Mf4
 
 
خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 54 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *