دانلود تردستی های اندرو با دوبله فارسی – قسمت نهم

ا

tardasti

 
توضیحات : “اندرو مین” فردی است که در اجرای تردستی‌های بسیار دیدنی، مهارت شگفت‌انگیزی دارد . او یک شعبده باز بی‌نظیر و درسرساز با حس شوخ‌طبعی فراوان است.

اندرو در هر قسمت از این برنامه به شکلی جذاب و دیدنی، غیرقابل انتظارترین و بهترین شعبده‌بازی‌ها را اجرا کرده و کاری می‌کند تا بعضی از افرادی که با هم دوست هستند یا اعضای خانواده، بتوانند از هم‌دیگر در مواردی خاص انتقام بگیرند!

در این برنامه او در هر قسمت به سراغ مردم عادی کوچه و خیابان رفته و با استفاده از تردستی و حیله‌های شعبده‌بازی، آن‌ها را غافلگیر می‌کند و در موقعیت‌های عجیب و غیرقابل پیش‌بینی بی‌نظیری قرار می‌دهد..

 

نام برنامه : تردستی های اندرو (Don’t Trust Andrew Mayne)
نام این قسمت : قسمت نهم

زبان: دوبله فارسی
زمان : حدود 20 دقیقه

حجم : 105 مگابایت

کیفیت : 576p (عالی)

فرمت : MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 

در این قسمت از برنامه‌ی «تردستی‌های اندرو» به سراغ زنی به نام «مالیندا» می‌رویم که شوهرش، «جیسون»، هنوز دست از عادت‌های کودکی‌اش برنداشته و عاشق بازی با اسباب‌بازی‌هایش است. تنها چیزی که اندرو آن‌جا می‌بیند این است که جیسون بزرگ نشده بلکه به جای آن فضای مورد نیاز برای اسباب بازی‌هایش مدام درحال بزرگ شدن است! به طوری که او اکنون بیشتر از ۷۰۰ هزار قطعه لوگو دارد و همسرش، مالیندا، احساس می‌کند او هم چیزی بیشتر از یک اسباب‌بازی در زندگی خانوادگی برای شوهرش نیست!

حالا اندرو با لوگوهای اسباب‌بازی، یک بنای ترسناک، مانند یک کابوس می‌سازد تا مطمئن شود جیسون دریافته که همسرش از این وضعیت چه احساسی دارد. اندرو با الهام از وضعیت جیسون، حالا در این میان مطابق معمول فرصتی هم پیدا کرده تا با تردستی‌های جادویی خود با مردم شوخی کند و سر‌به‌سرشان بگذارد.

آیا اندرو موفق می‌شود به مالیندا کمک کند تا رابطه‌ی نزدیک‌تری با شوهرش داشته باشد یا جیسون دوست دارد تا ابد در دنیای کودکی خودش باقی بماند؟

 

 

تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
شما میتونید بخشی از این قسمت رو در نماشا مشاهده کنید

http://www.namasha.com/v/c53IxqRY
 

 
خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 54 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *