دانلود تردستی های اندرو با دوبله فارسی – قسمت یازدهم

ا

tardasti

 
توضیحات : “اندرو مین” فردی است که در اجرای تردستی‌های بسیار دیدنی، مهارت شگفت‌انگیزی دارد . او یک شعبده باز بی‌نظیر و درسرساز با حس شوخ‌طبعی فراوان است.

اندرو در هر قسمت از این برنامه به شکلی جذاب و دیدنی، غیرقابل انتظارترین و بهترین شعبده‌بازی‌ها را اجرا کرده و کاری می‌کند تا بعضی از افرادی که با هم دوست هستند یا اعضای خانواده، بتوانند از هم‌دیگر در مواردی خاص انتقام بگیرند!

در این برنامه او در هر قسمت به سراغ مردم عادی کوچه و خیابان رفته و با استفاده از تردستی و حیله‌های شعبده‌بازی، آن‌ها را غافلگیر می‌کند و در موقعیت‌های عجیب و غیرقابل پیش‌بینی بی‌نظیری قرار می‌دهد..

 

نام برنامه : تردستی های اندرو (Don’t Trust Andrew Mayne)
نام این قسمت : قسمت یازدهم

زبان: دوبله فارسی
زمان : حدود 20 دقیقه

حجم : 105 مگابایت

کیفیت : 576p (عالی)

فرمت : MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 

این هفته در برنامه‌ی «تردستی‌های اندرو» با زن جدیدی به نام «ملانی» آشنا می‌شویم که انتظار دارد همسرش به نام «یورگن» از عادت وسواس گونه‌ی خود به ماهی‌گیری دست بردارد تا بتواند در بزرگ کردن نوزادشان به او کمک کند.

اندرو نقشه‌ای طراحی کرده تا یورگن بیشتر به فکر آرامش خانواده‌اش باشد. در همان حال با الهام از عشق و علاقه‌ی زیاد یورگن به ماهی‌گیری٬ مثل همیشه اندرو از شعبده بازی و انجام کارهای جادویی با دوستانی غیرقابل انتظار٬ لذت می‌برد. و سرانجام در «روز بزرگ» آیا یورگن چوب ماهی‌گیری را کنار می‌گذارد و وقت بیشتری را در خانه می‌گذراند یا این‌که می‌خواهد در کنار ماهی‌هایش باقی بماند؟

 

 

تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
شما میتونید بخشی از این قسمت رو در نماشا مشاهده کنید

http://www.namasha.com/v/pwUiXapv
 

 
خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 8 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *