آخرین نبرد حیوانات با دوبله فارسی – پرتوهای بزرگ

Akharin-nabarde-heyvanat

 

توضیحات : «آخرین نبرد حیوانات» برنامه‌ای است که چهره‌ی زمین ماقبل تاریخ را در حالی نشان می‌دهد که این سیاره از فاجعه‌های فراگیری که منجر به انقراض‌های عظیم موجودات زنده می‌شده عبور می‌کرده. در این برنامه خواهیم دید که چگونه برخی اتفاق‌های هولناک و عظیم، بارها حیات را در این سیاره تا مرز نابودی کامل پیش برده.

این برنامه‌ی علمی معتبر، جهان از دست‌رفته‌ی ما را در تصاویری حماسی، غنی و سینمایی به تصویر می‌کشد.

در این مجموعه‌ی دیدنی به وسیله بازسازی کامپیوتری دقیق، فجایعی را که از آغاز انقراض‌های بزرگ در سیاره‌ی زمین افتاده با کیفیتی خوب مشاهده خواهیم کرد.

انقراض دایناسور‌ها و موجودات دیگری که روزگاری در این سیاره زندگی می‌کرده‌اند بار دیگر این سوال همیشگی را مطرح می‌کند که با تغییر شرایط زندگی در آخرین نبرد، چه کسی از بین می‌رود و چه کسی زنده می‌ماند؟

 

نام مستند : آخرین نبرد حیوانات (Animal Armageddon)
نام این قسمت : پرتوهای بزرگ
زبان : دوبله فارسی
زمان : 45 دقیقه
حجم : 240 مگابایت
کیفیت : 576p (عالی)
فرمت :MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 
450 میلیون سال پیش از این، انفجار مرگبار اشعه‌های گاما، ماشه‌ی اولین انقراض بزرگ تاریخ را در سیاره زمین کشید. لایه‌ی ازون سوراخ شد و اشعه‌ قدرتمند فرابنفش بدون مانع از خورشید به زمین سرازیر شد. در نتیجه شرایط آب و هوایی زمین به شدت تغییر کرد و زمین به سرعت وارد دوران طولانی عصر یخبندان شد. در پی این تغییر و تحولات، حیوانات آبزی که در اقیانوس‌ها زندگی می‌کردند از بین رفتند . در این دوره 85 درصد حیات در روی زمین به کلی از بین رفت اما همه چیز از بین نرفت؛ فرمانروایان پیشین دریاها، جاندارانی مشابه ماهی مرکب به نام «ملوانک واران» منقرض شدند اما راه را برای موجودات جدید باز کردند. زیرا که همیشه پس از انقراض‌های عظیم ،تولدی دوباره آغاز شده.  

 

تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
بخشی از این مستند رو در آپارات مشاهده کنید

http://www.aparat.com/v/rpdT1
 

 
خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 8 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *