مستند مک کالین با دوبله فارسی

ا

mccullin
 

توضیحات : «دونالد مک کالین» بین سالهای ۱۹۶۶ تا ۱۹۸۳ در نشریه «ساندی تایمز» و در زمانی که سردبیری آن را «هارولد ایونز» به عهده داشت، کار می‌کرد. در آن زمان این روزنامه به طور وسیع به عنوان نشریه‌ای نوآور در جهان به رسمیت شناخته شده بود.

مک کالین، در آن دوران، وقایع زیادی را در ارتباط با فجایع انسانی در همه‌ جا پوشش میداد. از موضوعاتی مانند: جنگ داخلی در قبرس، جنگ ویتنام و قحطی به دست انسان در جمهوری بیافرا گرفته تا بی‌ خانمان‌ های لندن در دهه شصت میلادی.

او در دورانی بحرانی در عرصه‌ی عکاسی خبری جهانی مشغول به کار بود اما در همان حال در دوره‌ای هم کار می‌کرد که می‌توانست با بیشترین حد آزادی ممکن مطالب و عکس‌هایش را منتشر کند. او با بهترین گزارش‌گرها و طراح‌ های جهان همکاری داشته و در حالی که عکاسی خبری در یکی از شکوفا ترین دوران‌های تاریخ خودش قرار داشته، کارهایش به شکلی ویژه‌ مورد توجه قرار می‌گرفت.

مک کالین در این مستند برای اولین بار و در حالی که دوست قابل اعتمادش پشت دوربین قرار دارد، درباره تجربیاتش صحبت می‌کند.

«تامسون رویترز» درباره‌ی او می گوید: او قابل توجه است. او از کسانی است که به ندرت روح انسانی به چنین درجه‌ای از گستردگی می‌رسد. نشریه «ایندیپندنت» درباره این مستند نوشته: این مستند جست‌و‌جوگر چهره‌ی عکاسی به نام مک کالین است که این جست‌و‌جو لزوما به معنی بررسی دلخراش‌ترین جنایت‌ها پس از جنگ جهانی دوم است که او شاهد آنها بوده… و در این کار، جکی ودیوید موریس، کارگردان‌های این مستند موفق شده‌اند این چهره را به خوبی تصویر کنند.
دونالد مک کالین

 

نام مستند : مک کالین (McCullin)
تعداد قسمت : تک قسمتی (ویژه برنامه)

زبان : دوبله فارسی

زمان : 55 دقیقه

کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)

حجم : 340 – 661 مگابایت

فرمت : MKV
 

تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
بخشی از این مستند رو در آپارات مشاهده کنید

http://www.aparat.com/v/ZyW1L
 

 
خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *