مستند هتل کلاریج با زیرنویس فارسی – قسمت سوم

ا

Claridges

 

توضیحات : کلاریج هتلی است بسیار بزرگ با سبک بسیار انگلیسی‌. این هتل با قدمت 200 سال در قلب لندن قرار دارد، و یکی‌ از هتل‌های مورد علاقه افراد مشهور و سلطنتی است که در لوکس بودن مثال زدنی‌ شده است. و حالا برای اولین بار، سازنده‌های برنامه‌های مستند اجازه پیدا کردند که به پشت صحنه بروند تا پی ببرند به رسوم و چالش‌ها یی که در پشت ناز پروری خدمات 5 ستاره قرار دارد. این سریال سه قسمته زندگی‌ در کلاریج را در طول بیش از یک سال دنبال می‌کند، نظاره گر آماده شدن برای ملاقات کننده‌های سلطنتی بیگانه، برنامه ریزی برای یک بازسازی بزرگ و ملاقات با مهمانها، از دلال شرط بندی بازنشسته‌ای که برای 40 سال هرروز صبحانه‌اش را در آنجا می‌خورد تا حیوان خانگی ناز پرورده‌ای که برنده بیش 20 شب ماندن در آن هتل شده است.

 

نام مستند :هتل کلاریج(Claridge’s)
نام این قسمت : قسمت سوم
زبان : دوبله فارسی
زمان : 55 دقیقه
کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)
حجم : 350 – 683 مگابایت
فرمت : MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 
اواسط تابستان زمان بسیار شلوغ کلاریج هتل است، و به نظر میاد که تمامی‌ دنیا دارند وارد آنجا میشوند. ۳۰ هییت نمایندگی‌ از سراسر دنیا برای المپیک. ۵ بار در روز فرش قرمز برای سران آمریکا و نوما پهن میشود، برپایی مراسم انتخاب رستوران شماره یک در سالن رقص هتل. با موادی که آشپزخانه را پر کرده، آشپزهای کلاریج مجبور میشن که از از خوراکی‌های سنتی رو برگردانند تا بتوانند غذای شمالی را به هزاران مهمانی ارائه بدهند که هر یک ۱۹۵ پوند برای آن پرداخت اند تا در کنار لذت‌های دیگه از آن هم لذت ببرند.

بیل و لورا از آتلانتا برای جشن عروسی‌ رویایی‌شان به آنجا آمده اند و استفن که سر پیشخدمت این هتل است یک سویت را برای یکی‌ از مشتری‌های دائمی این هتل آماده می‌کند، او مبلمان، جعبه‌های کلاه، و ۲۰ کت‌ و شلوار را از انبار در میاورد، و همه این کارها برای ۱ شب اقامت آن مهمان در آن هتل است.

 

تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
بخشی از این مستند رو در آپارات مشاهده کنید

http://www.namasha.com/v/mO8cidCY
 

خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 8 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *