نیمی از آسمان با زیرنویس فارسی – قسمت اول

ا

nimi-az-aseman

 

توضیحات : این برنامه سفری است فراموش‌نشدنی به همراه شش هنرپیشه زن و فعال اجتماعی و نویسندگان «نیمی از آسمان»، (Half the Sky)، به نام‌های «نیکلاس کریستف» و « Sheryl WuDunn »؛ سفری برای دیدار با برخی از شجاع‌ترین انسان‌های زمان ما؛ کسانی که برای توانا‌تر کردن دختران و زنان در همه جای جهان تلاش چشمگیری می‌کنند.

 

نام مستند : نیمی از آسمان (Half the Sky)
نام این قسمت : قسمت اول
زبان : انگلیسی (با زیرنویس فارسی)
زمان : 1 ساعت و 40 دقیقه
حجم : 610 مگابایت
کیفیت : 576p (عالی)
فرمت :MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 
در اولین قسمت از برنامه‌ی «نیمی از آسمان» که در شش کشور مختلف جهان فیلمبرداری شده، «کریستف» به همراه گروهی از بازیگران و هنرمندان زن آمریکایی به مناطقی از جهان سفر می‌کنند که در آن‌ها بیشترین میزان نابرابری و تبعیض جنسیتی علیه زنان اعمال می‌شود. در سفر به این کشورها با افراد شجاعی که پیوسته برای تغییر این شرایط ناعادلانه مبارزه می‌کنند آشنا می‌شویم.

با تمرکز بر شرایط زندگی زنان و دختران در سراسر جهان، در این قسمت همراه با «اوا مندس» به بررسی میزان تکان دهنده‌ی خشونت جنسیتی در سیرالئون می‌پردازیم، همراه با «مگا رایان» با ابعاد پدیده‌ی قاچاق جنسی در کامبوج و سومالی آشنا می‌شویم و سرانجام همراه با «گابریل یونیون» به ویتنام می‌رویم تا شرایط و حقوق زنان را در آنجا بررسی کنیم.

در این برنامه برای بررسی مهم‌ترین مشکل قرن حاضر یعنی تبعیض جنسیتی علیه زنان در سراسر جهان با برخی از چهره‌های شاخص مبارزه بر ضد تبعیض جنسیتی مانند: میچل باچله، گلوریا استاینم و هیلاری کلینتون گفت‌و‌گو کرده‌ایم تا با برنامه‌ها و طرح‌های نو و مبتکرانه، نه تنها برای تغییر و بهبود شرایط زندگی زنان در کشورهای فقیر، بلکه برای ارتقای شرایط زندگی خانواده‌های آن‌ها آشنا شویم.

 

تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
بخشی از این مستند رو در آپارات مشاهده کنید

http://www.namasha.com/v/uqXWVkAR
 

خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 8 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *