نیمی از آسمان با زیرنویس فارسی – قسمت دوم

ا

nimi-az-aseman

 

توضیحات : این برنامه سفری است فراموش‌نشدنی به همراه شش هنرپیشه زن و فعال اجتماعی و نویسندگان «نیمی از آسمان»، (Half the Sky)، به نام‌های «نیکلاس کریستف» و « Sheryl WuDunn »؛ سفری برای دیدار با برخی از شجاع‌ترین انسان‌های زمان ما؛ کسانی که برای توانا‌تر کردن دختران و زنان در همه جای جهان تلاش چشمگیری می‌کنند.

 

نام مستند : نیمی از آسمان (Half the Sky)
نام این قسمت : قسمت دوم
زبان : انگلیسی (با زیرنویس فارسی)
زمان : 1 ساعت و 40 دقیقه
حجم : 610 مگابایت
کیفیت : 576p (عالی)
فرمت :MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 
در ادامه‌ با «آمریکای فرارا» برای کشف ابعاد تن‌فروشیِ بین نسلی به هند سفر می‌کنیم و با اولیویا وایلد به کنیا -جایی که نیروی توانمندسازی اقتصادی زنان به وضوح قابل مشاهده است- خواهیم رفت.

در این برنامه همراه با بررسی نقش منحصر‌به‌فرد و محوری زنان در جوامع و خانواده‌ها، با برخی از مهم‌ترین موانع پیشرفت و رفاه آنها آشنا خواهیم شد و از ارزش تلاش‌های جهانی برای ریشه‌کن کردن فقر و دستیابی به صلح و ثبات آگاه می‌شویم.

در این قسمت نیز مانند قسمت اول با برخی از چهره‌های شاخص مبارزه برای برابری جنسیتی دیدار و گفت‌و‌گو خواهیم کرد؛ چهره‌هایی مانند «ملان ورویر» (Melanne Verveer)، زینب سلبی و «دزموند توتو».

اما پایان این برنامه با یک دعوت عمومی همراه خواهد بود:

این برنامه همه‌ی بینندگان را به چالش با بزرگ‌ترین مساله‌ی انسانی و اخلاقی زمان فرامی‌خواند و از آنان دعوت می‌کند تا با پیوستن به جنبش زنان به پیشرفت صلح و ثبات و ایجاد جهانی مرفه‌تر کمک کنند.

 

تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
بخشی از این مستند رو در آپارات مشاهده کنید

http://www.namasha.com/v/InnPDO2r
 

خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 54 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *