سلاح های شیمیایی و بیولوژیکی با دوبله فارسی

ا


 

توضیحات : مستندی بی‌نظیر و انقلابی درباره‌ی «پورتون داون» یکی از سری‌ترین پایگاه‌های علمی و نظامی که متخصصان سلاح‌های شیمیایی و بیولوژیکی در آن مشغول به کار هستند تا علیه تروریسم بین‌المللی مبارزه کنند.
«پورتون داون» یکی از یکی از سری‌ترین و محافظت‌ شده‌ ترین سایت‌ های نظامی – تحقیقاتی جهان است که هر روزه در آن تحقیقات اساسی و آزمایش‌ های بسیار خطرناک انجام میشود.

این بخش اسرارآمیز متعلق به ارتش بریتانیا است و در دوران جنگ جهانی اول و در پاسخ به استفاده از سلاح‌های شیمیایی و بیولوژیکی تاسیس شد و از آن زمان تا به حال مشغول تحقیق و آزمایش‌های علمی سری در این‌باره است.
این مرکز برای مقابله با تهدیدهایی مانند بمب ابولا و تروریسم در سراسر جهان فعالیت می‌کند ودر همین مرکز بود که دانشمندان به پرزیدنت اوباما ثابت کردند در سوریه از سلاح‌های شیمیایی استفاده شده.
حالا برای اولین بار، این مرکز بسیار سری درهایش را باز کرده تا ما با کار آن آشنا شویم؛ مرکزی که تلاش کرده همچنان دنیا را امن نگه دارد…
در این برنامه برای رمزگشایی از این مرکز پیچیده و بحث‌برانگیز از فیلم‌های آرشیوی نیز استفاده شده و در آن تاریخ‌دانان، دانشمندان و افراد نظامی درباره‌ی این مرکز و همچنین مضرات کار کردن با مواد سمی و خطرناک، صحبت می‌کنند.
اما با توجه به خطراتی که کار کردن در این مرکز دارد فعالیت آن بسیار بحث‌برانگیز شده و پرسش این است که مرکزی اینچنین تا کجا می‌تواند و باید پیش برود؟ و اگر روزی دشمن توافقنامه‌ی ژنو را به رسمیت نشناسد چه اتفاقی خواهد افتاد؟

 

نام مستند : سلاح های شیمیایی و بیولوژیکی
نام انگلیسی : Inside Porton Down: Britain’s Secret Weapons Research Facility
تعداد قسمت : تک قسمتی (ویژه برنامه)
زبان : دوبله فارسی

زمان : 50 دقیقه

کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)

حجم : 315 – 590 مگابایت

فرمت : MKV

 

تماشای بخشی از این مستند (کلیک کنید)
 
بخشی از این مستند رو در آپارات مشاهده کنید
 

http://www.aparat.com/v/br71g
 
http://www.aparat.com/v/yq0X9
 

 
دریافت لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 54 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *