تراژدی دایانا و خانواده سلطنتی با دوبله فارسی

ا

 

توضیحات : در ساعت 3 صبح 31 آگوست سال 1997، اعلام شد «دایانا»، پرنسس ولز، درگذشته است. مرگ در پی حادثه غم‌انگیز و پرسش‌برانگیز تصادف ماشین اتفاق افتاد. میزان ناراحتی و اندوه مردم از مرگ او بی‌سابقه بود. در آن زمان رویدادهای ورزشی لغو شد، هزاران نفر برای ادای احترام به او به لندن رفتند و 15 متر محوطه بیرون کاخ «کنزینکتون» با گل فرش شد. اما در میان غم و اندوه مردم، خانواده‌ی سلطنتی دور از چشم مردم و در «بالمورال» باقی ماندند. در این مدت تنش‌ها افزایش پیدا کرد و برای مدتی ارتباط خانواده سلطنتی بریتانیا با مردم کم شد…
در این فیلم شاهد برنامه‌ریزی و مذاکرات خانواده سلطنتی و مشاوران آن‌ها برای حفاظت از شاهزاده «ویلیام» و «هری» و همچنین برگزاری مراسم باشکوه خاکسپاری در «وست مینستر ابی» خواهیم بود. در این ارتباط برای اولین‌بار با بسیاری از شخصیت‌های کلیدی، مشاوران او، روزنامه‌نگاران، کارشناسان و مردم عادی صحبت شده و ماجرای «دایانا» را از زبان آن‌ها خواهیم شنید.
در این برنامه نگاهی عمیق می‌اندازیم به جزییات مراسم خاکسپاری «دایانا» و می‌بینیم که چگونه و چرا مرگ «دایانا» آینده خانواده‌ی سلطنتی بریتانیا را تضمین کرد.

 

نام مستند : تراژدی دایانا و خانواده سلطنتی
نام انگلیسی : Diana: 7 Days That Shook the Windsors
null
تعداد قسمت : 2 قسمت
زبان : دوبله فارسی
زمان هر قسمت : 45 دقیقه
کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)
حجم هر قسمت : 275 – 553 مگابایت
فرمت :MKV

 

تماشای بخشی از قسمت ها (کلیک کنید)
 
بخشی از این مستند رو از لینک زیر مشاهده کنید
 
http://www.namasha.com/v/miy4r6NS
 
http://www.namasha.com/v/TuESLiuT
 

دریافت لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 
 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *