مستند حیات وحش آمریکا با دوبله فارسی

ا

 

توضیحات : سرزمینی افسانه‌ای که با بیابان‌های داغ و سوزان، دره‌هایی با صخره‌های قرمز، کوه‌های عظیم پوشیده از برف و سواحل ناهموارش شناخته می‌شود.

به آمریکا، غرب وحشی، خوش آمدید. در این برنامه با مناطق شگفت‌انگیز شمال آمریکا، دره‌ها، شهرها و ساحل‌های آن آشنا می‌شویم. اما چگونه این مناطقِ بسیار متفاوت، شکل گرفته‌اند و چه نیروهایی آن‌ها را شکل داده‌اند و چگونه نیروی حیات توانسته را‌ه‌های نوینی برای ادامه‌ پیدا کند.

در این برنامه می‌خواهیم با طبیعت، حیات وحش و مردم این منطقه که راه‌های ویژه‌ای برای بقا پیدا کرده‌اند آشنا شویم. بیابان‌های پوشیده از ریگ‌ها را کشف خواهیم کرد، با کوه‌های بزرگ و سرد آشنا خواهیم شد و از سواحل پویا و همیشه متغیر آنجا دیدن خواهیم کرد. غرب وحشی خانه‌ای است برای موجودات پر جنب‌و‌جوشی که برای بقا به انواع و اقسام ترفندهای جدید متوصل می‌شوند؛ از کایوت‌های حیله‌گر گرفته تا مرغ‌های مگس‌خوار چابک و زیرک، یا نهنگ‌های آبی بزرگ و اسب‌های وحشی ماستنگ. در این مجموعه همچنین کشف می‌کنیم چگونه ساکنان این سرزمین‌های خشن توانسته‌اند در طول سالیان دراز با شرایط آن محیط سازگار شوند.

در این مجموعه سفر خود را با نقاشی‌های بومیان آمریکا در غارها آغاز می‌کنیم و پس از آن با شهرهای پیشینیان و در ادامه، شهرهای امروز آشنا خواهیم شد؛ شهرهایی برای لذت بردن از زندگی و کسب‌و‌کار…

 
نام مستند : حیات وحش آمریکا (غرب وحشی)
نام انگلیسی : Wild West
تعداد قسمت : 3 قسمت
زبان : دوبله فارسی
زمان هر قسمت : 50 دقیقه
کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)
حجم هر قسمت : 310 – 590 مگابایت
فرمت :MKV

 

تماشای بخشی از قسمت ها (کلیک کنید)
 
بخشی از این مستند رو در آپارات مشاهده کنید
 
http://www.aparat.com/v/RomZh
 
http://www.aparat.com/v/WjQod
 
http://www.aparat.com/v/wxnbC
 
دریافت لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 
 
 


  • 6 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *