کابوس های تجارت با دوبله فارسی – اشتباه های بزرگ

ا

Kabushaye Tejarat

 

توضیحات : شرکت‌ها بدون خطر کردن، نمی‌توانند به نام‌های شناخته شده تبدیل شوند، و بعضی وقتها خطر کردن آنها نتیجه‌ای ندارد. اوان دیویس و رهبران دنیای کسب و کار از جمله سر ریچارد برانسون کارآفرین، سر جیمز دایسون مخترع و ریتا کلیفتون، متخصص برندها، به تحلیل داستان‌های اشتباهات تجاری از دهه ۷۰ تا حال حاضر می‌پردازند. در این مجموعه سرگرم‌کننده و پرهیجان، اعضای شرکت‌ها برای شما می‌گویند که چطور نقشه‌ها و پروژه‌های دقیق آنها از هم پاشید. پیامدهای اشتباهات آنها بسیار گسترده است: اعتراضات مردمی، سقوط ارزش سهام، از دست دادن اعتبار، از دست دادن شغل و حتی سقوط شرکت‌ها.

 

نام مستند : کابوس های تجارت

نام قسمت : اشتباه های بزرگ

زبان : دوبله فارسی

زمان : 1 ساعت

حجم : 270 مگابایت

کیفیت : 576p (عالی)

فرمت : MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 

اوان به بررسی داستان‌هایی درباره اشتباهات در طراحی و تولید محصولات می‌پردازد و متوجه می‌شود که برخی از مخرب‌ترین خطاها زمانی رخ می‌دهند که شرکت‌ها در نبرد با رقیب هولناک خود گرفتار شده‌اند.
این داستان‌ها شامل پودر شوینده جدید شرکت یونیلور می‌شود که آنقدر قدرت داشت که نه تنها لکه‌ها، بلکه لباس‌ها را هم از بین می‌برد و همینطور ماشین مینی، که با اینکه طرحی کلاسیک به شمار می‌رود، ولی مشکلی اساسی در مورد قیمت آن وجود داشت و این مشکل، قیمت بیش از اندازه پایین این خودرو بود.
داستان دیگر شامل تصمیم حیرت‌آور شرکت کوکا‌کولا برای تغییر پرفروش‌ترین نوشابه جهان، ساخت تلفن‌های ربیت در زمان نادرست و ماجرای دوربین‌های عکاسی فوری و محبوب شرکت پولاروید است که به خاطر عدم مطابقت با پیشرفت‌های فناوری، از میدان به در شد

 

 

خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 10 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *