پرونده های مرموز با دوبله فارسی – گزارشهای محلی در برزیل

ا

Parvandehaye Marmuz

 

توضیحات : در این مجموعه حقایق و افسانه‌های مربوط به مشاهدات بشقاب‌پرنده در هر گوشه از جهان را بررسی میکنیم. در مدارک و گزارش‌های شاهدان عینی کنکاش کرده و راز آنچه اتفاق‌ افتاده یا آنچه اتفاق نیفتاده را کاوش میکنیم. درمیابیم چرا بسیاری از مردم در سرتاسر جهان باور دارند که ما همسایگانی داریم که گاهی به ما سر میزنند. ‘اسرار جعبه سیاه’ و ‘مثلث برمودا در اقیانوس آرام’ هم قسمتهایی از این مجموعه هستند که تماشای آنها را به شما پیشنهاد میکنیم.

 

نام مستند : پرونده های مرموز

نام این قسمت : گزارشهای محلی در برزیل

زبان : دوبله فارسی

زمان : 45 دقیقه

کیفیت : 576p ( عالی )

فرمت : MKV

حجم : 220 مگابایت

 

خلاصه داستان این قسمت
 

در سپتامبر ۱۹۷۷ در آسمان شب جزیره‌ی کولارس برزیل که در دلتای آمازون قرار دارد، اتفاق عجیبی رخ می‌دهد. یک جسم درخشان در ارتفاع حدود ۴.۵ متری سطح آب در هوا حرکت می‌کند. در دو ماه بعدی، اجسام پرنده‌ی عجیب در جزیره دیده می‌شوند. اجسامی که برخی بزرگ و بعضی کوچکند، اجسامی به شکل بشقاب یا به شکل سیگار که بعضی نورانی‌اند و بعضی نه.
ساکنان جزیره گزارش می‌دهند که حس می‌کرده‌اند شعاع‌های نوری عجیب، خون‌شان را می‌مکیده‌اند. بر روی بدن بیش از ۳۰ نفر از ساکنین جزیره، بعد از برخورد با اجسام، جای زخم و سوختگی ظاهر می‌شود. گفته می‌شود دو نفر از ساکنین از جراحات وارده‌، می‌میرند. نیروی هوایی برزیل یک واحد عملیاتی را به جزیره اعزام می‌کند و گروه پس از سه ماه با ثبت ۳۰۰ عکس از آسمان شب و ساعت‌ها فیلم، به کار خود پایان می‌دهد. گزارش ۵۰۰ صفحه‌ای گروه به همراه کاتالوگی از برخوردهای گزارش‌شده، نقشه‌ها و متن مصاحبه با قربانیان، از دسترس عموم دور نگه داشته می‌شود. اما در ماه مه ۲۰۰۵، بخش کوچکی از جزئیات پرونده فاش می‌شود ولی پرسش‌های بسیاری همچنان بی‌پاسخ می‌ماند.
در این برنامه‌ی منحصربفرد یک‌ساعته، آن حوادث عجیب را به صورتی ریشه‌ای بررسی می‌کنیم.

 

 

خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 54 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *