شکارچیان کوه های راکی با زیرنویس فارسی – قسمت 9

ا

shekarchian-zirnevis

 

توضیحات : هر سال هشت هزار نفر از جنایت‌کاران آمریکا به کوه‌های راکی فرار می‌کنند که تعقیب و پیدا کردن‌شان یک تجارت دویست میلیون دلاری است.

اگر پلیس محلی نتواند آن‌ها را پیدا کند، برای این کار با شکارچیان ویژه تماس گرفته می‌شود.

در هر قسمت از این برنامه با دو تیم از این شکارچیان ویژه همراه هستیم و شاهد نبر آن‌ها با کوه راکی برای تعقیب و دستگیری این جنایت‌کاران و تحویل‌دادن‌شان به دست عدالت خواهیم بود.

ما در سفر به محل‌هایی که بیشتر فراری‌ها به آنجا فرار می‌کنند و در آن مخفی می‌شوند، یعنی عمق کوه‌های کوهستان راکی، با آنان همراه خواهیم شد.

از پارک ملی «گلیشر» نزدیک مرز کانادا تا «دولورس ریور کانیون» نزدیک پارک ملی «میزا ورده»، کارشناسان کوهستان ما قانون‌شکنان را همه‌جا تعقیب می‌کنند و جان خود را به خطر می‌اندازند تا شهر را امن نگاه دارند.

 

نام : شکارچیان کوه های راکی (Rocky Mountain Bounty Hunters)
نام این قسمت : قسمت نهم
زبان : دوبله فارسی
زمان : 45 دقیقه
حجم : 230 مگابایت
کیفیت : 576p (عالی)
فرمت :MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 

در این قسمت از برنامه‌ی «شکارچیان کوه‌های راکی» «کلینت» و «دیسون» برای انجام چند ماموریت بین کلرادو و نیومکزیکو در رفت و آمد هستند. آن‌ها در اولین برخوردشان با یک خانواده مجرم فراری روبرو می‌شوند. در ادامه‌ی برنامه آن‌ها با مجرمی که همسرش را کتک زده و با پرداخت وثیقه در دادگاه حاضر نشده روبرو می‌شوند.

از طرف دیگر در مونتانا «راب» و «انیمال» به دنبال یک سارق فراری ماشین هستند که خانواده‌اش اظهار می‌کنند یک سال است از او بی‌خبر هستند.

 

 

تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
شما میتونید بخشی از این قسمت رو در آپارات مشاهده کنید

http://www.aparat.com/v/92mwj
 

 
خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 8 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *