تکامل با دوبله فارسی – اندازه

ا

Takamol

 

توضیحات : ما اغلب اوقات بدن خود را دسته کم می گیریم . اما بدن ما هنگامی که تحت فشار باشد به خوبی می تواند به ما نشان دهد که چقدر خارق العاده است . این ماشین پیچیده در طی چند میلیون سال تکامل یافته است . به دلیل پیچیدگی زیاد بدن ما هنوز در مورد خیلی چیزها که در درونمان می گذرد سردرگم هستیم . بدن ما دنیایی مخفی است اما اکنون می توانیم آن را به مورد کاوش قرار دهیم کاری که قبلا هرگز امکان پذیر نبود

 

نام مستند : تکامل

نام این قسمت : اندازه

زبان : دوبله فارسی

زمان هر قسمت : حدود 45 دقیقه

حجم هر قسمت : حدود 219 مگابایت

کیفیت : 576p (عالی)

فرمت : MKV
 

خلاصه داستان این قسمت
 
بیشتر اوقات ما قدر بدن خود را نمی دانیم و بی توجه از آن می گذریم . اما وقتی بدن تحت فشار قرار می گیرد نشان می دهد که چقدر فوق العاده است . این ماشین پیچیده میلیون ها سال تکامل را پشت سر گذاشته و به قدری پیچیده است که هنوز از خیلی از جریاناتی که در درون آن رخ می دهد سردرگم هستیم . یک دنیای مخفی که اکنون برای اولین بار می توانیم به صورت سه بعدی به کاوش آن بپردازیم . بینایی ما یکی از پیچیده ترین سیستم های بدن ماست .
وقتی تحریک می شویم چشمان ما با بکار گرفتن سه چهارم قدرت مغز به سرعت برق بر روی ریزترین جزییات متمرکز می شود و آنها ما را قادر می سازد که در تاریکی هم ببیینیم , نا ممکنی که به حقیقت می پیوندد. مغز ما حتی ما خوابیم ما را قادر به دیدن می سازد . شاید روزی بدون چشم هم بتوانیم ببینیم.
 
 
خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 54 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *