پرونده های مرموز با دوبله فارسی – مثله کردن گاو

ا

Parvandehaye Marmuz

 

توضیحات : در این مجموعه حقایق و افسانه‌های مربوط به مشاهدات بشقاب‌پرنده در هر گوشه از جهان را بررسی میکنیم. در مدارک و گزارش‌های شاهدان عینی کنکاش کرده و راز آنچه اتفاق‌ افتاده یا آنچه اتفاق نیفتاده را کاوش میکنیم. درمیابیم چرا بسیاری از مردم در سرتاسر جهان باور دارند که ما همسایگانی داریم که گاهی به ما سر میزنند. ‘اسرار جعبه سیاه’ و ‘مثلث برمودا در اقیانوس آرام’ هم قسمتهایی از این مجموعه هستند که تماشای آنها را به شما پیشنهاد میکنیم.

 

نام مستند : پرونده های مرموز

نام این قسمت : مثله کردن گاو

زبان : دوبله فارسی

زمان : 45 دقیقه

کیفیت : 576p ( عالی )

فرمت : MKV

حجم : 220 مگابایت

 

خلاصه داستان این قسمت
 

قتل مرموز چارپایان به کابوسی برای دامداران تبدیل شده و نسلهاست که کشتزارهای سراسر جهان را به ستوه آورده است. این مرگهای عجیب که عموما به قطع عضوهای گاوی شهرت دارند، برای اسبها، بزها، گوسفندان، خرگوشها و سایر حیوانات رخ می­‌دهند٬ اگرچه شایع­‌ترین قربانیان گاوها هستند. اغلب اوقات، پستان­ها، گوش­ها و چشمها به شکلی جراحی‌گونه و بدون ریختن حتی یک قطره خون از بدن حیوان جدا می­‌شوند!

ما به بررسی این باور رایج می‌­پردازیم که موجودات فرازمینی در قبال این سلّاخی­‌های بدون خونریزی و عجیب مسئولند. حضور بیگانگان دلیلی بر توجیه شیوه قتل­ها و توانایی انجام این عملیات ظریف با این دقت و نظم است. تماشاگران این برنامه شاهد یک تحقیق میدانی واقعی خواهند بود چون ما به کاوش تاریخچه­ قطع عضوهای گاوی و ارتباط آن با بشقاب پرنده­‌ها می­‌پردازیم.

 

 

خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 54 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *