کایلی کوآنگ: جادوی ساده با دوبله فارسی

ا

 

توضیحات : در این مجموعه، کایلی برای یافتن ایده های جدید به چین سفر می کند. عده بسیاری از مشتاقان او، در شهرهای پرجمعیت شانگهای و هنگ کنگ در انتظارش هستند تا از مهارت و استعداد او در آشپزی بهره جویند. او خود نیز مطالب جالبی می آموزد و به ما یاد می دهد. اینکه در شانگهای بهترین احوال پرسی، پرس و جو درباره حال افراد نیست بلکه کافیست از آنها بپرسی” چیزی خوردی؟”

او از مواد مختلفی در غذاهایش استفاده می کند. گوشت، مرغ، ماهی، اردک، تخم مرغ، سبزیجات، نودل، عصاره هایی عجیب، پنیر توفو، ترشی، برنج و پیراشکی چینی وانتان در دستان هنرمند او به انواع و اقسام غذاهای لذیذ تبدیل می شوند. او طرز تهیه کتلت ماهی و سبزیجات تفت داده شده را آموزش می دهد و ما را راهنمایی می کند که چطور با چوب های غذاخوری چینی (چاپ استیک ها)، غذا بخوریم.

در این مجموعه هشت قسمتی، Kylie Kwong به هنگ کنگ و شانگهای سفر می کند. جایی که الهام بخش نوآوری های او بوده است. در این دو شهر زیبای جهان، با غذاهایی که در کودکی از مادرش یاد گرفته بود، تجدید خاطره کرده و به ایده های جدیدی در آشپزی دست پیدا می کند.

کایلی پس از بازگشت به آشپزخانه زیبایش در سیدنی، ایده های خلاقانه خود را با ما تقسیم می نماید. غذاهای او همیشه خاص و جدید هستند. او از ماهی تابه وُک زیبایش در آشپزی کمک می گیرد و در عین حال از موادی استفاده میکند که هر کجای دنیا باشید، میتوانید آنها را از نزدیکترین فروشگاه به منزلتان تهیه کنید.

 

نام : کایلی کوآنگ: جادوی ساده
نام انگلیسی : Kylie Kwong: Simply Magic
تعداد : 8 قسمت
زبان : دوبله فارسی
زمان هر قسمت : 25 دقیقه
کیفیت : SD 576 (عالی)
حجم هر قسمت : 200 مگابایت
فرمت :MKV

 

نمونه کیفیت + آپارات (کلیک کنید)
دریافت لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
مابقی قسمت ها بزودی …
 


  • 6 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *