حیوانات مشهور با دوبله فارسی

Heyvanate Mashhur
 

توضیحات : 15 درصد از ترافیک اینترنت مربوط به گربه‌هاست! اما این موضوع تنها مربوط به بچه گربه‌ها نیست بلکه اساسا حیوانات در اینترنت به یک تجارت پرسود تبدیل شده‌اند به طوری که حالا برخی از حیوانات خانگیِ مشهور، پرطرفدار‌تر از ستاره‌های هالیوود هستند.

با الهام از این انقلاب اینترنتی حیوانات، شرکت‌های تبلیغاتی مترصد شکار گربه‌ها، توله‌سگ‌ها یا حیوانات دیگری هستند که بتوانند از سودآوری آن‌ها برای شرکت‌ها و نام‌های تجاری خود بهره ببرند.

به عنوان نمونه در آغاز این برنامه و در هالیوود به دیدار یک ستاره‌ی جهانی به نام گربه‌ی «تاردر سوس» (Tardar Sauce) خواهیم رفت که به تازگی در فضای اینترنتی به «Grumpy Cat» یا «گربه‌ی اخمو» مشهور شده. تصویر این گربه بر روی مشهور‌ترین محصولات غذای گربه که توسط شرکت میلیارد دلاری «Friskies» تولید می‌شود نقش بسته است. شهرت این گربه به قدری است که در همایش ستاره‌ها و چهره‌های مشهور اینترنتی، طرفداران و ستایشگران این گربه، ساعت‌ها منتظر می‌مانند تا بتوانند با «گربه‌ی اخمو» عکس سلفی بگیرند؛ گربه‌ای که محافظ و وکیل‌اش هم همراه‌اش هستند!

در این مستند دیدنی و جذاب، پدیده‌ی ظهور اینترنتی حیوانات مشهور و هم‌چنین داستان شرکت‌ها و آژانس‌های حرفه‌ای حیوانات را دنبال خواهیم کرد. در این برنامه هم چنین با شرکت‌های حرفه‌ای مربوط به حیوانات و البته صاحبان حیوانات خانگی مشهور آشنا می‌شویم و می‌بینیم که چرا و چگونه موج جدیدی از این حیوانات مشهور در برخی از محبوب‌ترین تبلیغات ظاهر می‌شوند.

 

نام مستند : حیوانات مشهور (Star Paws: the Rise of Superstar Pets)
تعداد قسمت : تک قسمتی (ویژه برنامه)

زبان : دوبله فارسی

زمان : 45 دقیقه

حجم : 250 مگابایت

کیفیت : 576p (عالی)

فرمت : MKV

 

تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
بخشی از این مستند رو در آپارات مشاهده کنید
 
http://www.namasha.com/v/19hDdnSJ
http://www.aparat.com/v/BFtlL
 
 
دریافت لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *