ممکن و ناممکن با دوبله فارسی – نبرد با هوا

ا

Momken Va Namomken

 
توضیحات : نامرئی‌شدن، سفر در زمان، تله‌پورت، کنترل ذهن و افزایش طول عمر، چنین ایده‌هایی ممکن است بسیار عجیب باشند ولی این احتمال وجود دارد که غیرممکن‌ترین ابداعات و غیر قابل باورترین فرضیه‌های تاریخ بشر، به زودی رنگ واقعیت بگیرند. برنامه‌ی ممکن و ناممکن از فناوری‌های پیشرفته و مطالعات انقلابی‌ای پرده برمی‌دارد که در حال ممکن کردن غیرممکن‌ها هستند. در این مجموعه، اسرارآمیزترین داستان‌های تاریخ را بررسی کرده و شواهد موجود در ورای آنها را مورد مطالعه قرار می‌دهیم. در این برنامه به دنبال پاسخ پرسش‌هایی مثل این خواهیم رفت که آیا نیروی دریایی آمریکا واقعاً یک کشتی را تله‌پورت کرده یا گروهی راهب بودایی، چگونه بدون هیچ توضیحی ناپدید شده‌اند؟ در این برنامه فیزیکدانان معتبر دنیا از شواهدی پرده برمی‌دارند که بنا بر آنها، سفر در زمان نه تنها ممکن بوده بلکه به احتمال زیاد، با ما فاصله‌ی چندانی ندارد.

 

نام مستند : ممکن و ناممکن (That’s Impossible)
نام این قسمت : نبرد با هوا

زبان : دوبله فارسی

زمان : 45 دقیقه

کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)

حجم : 317 – 539 مگابایت

فرمت : MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 

این احتمال وجود دارد که توانایی استفاده از گردبادها، طوفان‌ها و مرگبارترین پدیده‌های آب و هوایی به عنوان سلاح جنگی، همین حالا ممکن باشد.
در این برنامه گزارش‌های مربوط به ساخت چنین سلاح‌‌هایی را بررسی کرده و از فناوری‌هایی پرده برمی‌داریم که در آینده می‌توانند گردبادها، زمین‌لرزه‌ها و حتی سونامی‌ها را به قوی‌ترین و سهمگین‌ترین سلاح‌های کشتار جمعی‌ای تبدیل کنند که بشر تا کنون به خود دیده است
 

تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
شما میتونید بخشی از این مستند رو در نماشا مشاهده کنید

http://www.aparat.com/v/Ilezf
 

 
خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 


  • 8 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *