رمزگشایی تاریخ بشریت با دوبله فارسی – نیاز به سرعت

ا

ramzgosha

 
توضیحات : رمزگشایی تاریخ بشریت، داستان جذاب دوازده نیرویی است که سرنوشت بشریت را به روش های خارق العاده ای تعیین کرده اند. این برنامه ما را به سفری در شجرنامه ی انسان از آغاز تا امروز می برد و نگاهی موضوعی به تکامل در طول عصرها می اندازد و نشان می دهد که چطور نیروهایی مختلف جهانی در شکل دادن به آنچه که ما امروز هستیم موثر بوده اند.

نیروهای خشونت بار طبیعت ما را مجبور به وفق دادن خویش یا پذیرش نابودی کرده اند و قانون بقا ما را به سمت اختراعات تکنولوژیکی جدید کشانده است، که به نوع خود هستی ما را تغییر داده اند. نیاز ما به غذا، تمدن را به وجود آورده و نیاز برای زندگی تجملاتی تر دنیای ما را دگرگون کرده است. داستان های حیرت انگیز از سرتاسر جهان و ارتباطات شگفت انگیزتر آن ها با یکدیگر، در این برنامه رمز از تاریخ بشریت می گشایند.

 

نام مستند : رمزگشایی تاریخ بشریت (Mankind Decoded)

نام این قسمت : نیاز به سرعت

زبان : دوبله فارسی

زمان : 20 دقیقه

حجم : 264 مگابایت

کیفیت : HD 1080p (فوق العاده)

فرمت : MKV
 

خلاصه داستان این قسمت
 

در این برنامه ما می بینیم که چه طور سریع تر بودن از دیگران به ایجاد امپراطوری ها و گسترش سرمایه داری انجامید.
 
چه طور یک دزد دریایی بریتانیایی به نام سر فرانسیس دریک، بر کشتی های اسپانیایی پیروز شد و به اندازه ای از آن ها غنیمت گرفت که توانست کشورش را به بزرگ ترین امپراطوری ممکن تبدیل کند.
 
اما در عصر صنعتی و تجارت جهانی، راه های جدیدی برای ارتباطات هم ایجاد شد.
 
در طول جنگ داخلی آمریکا، روش جدیدی برای پخش نیروی برق، به موافقین اتحاد آمریکا امکان پیروزی و متحد کردن شمال و جنوب آمریکا را داد. اکنون تجارت می توانست دوباره از سر گرفته شود و به لطف اختراع موتور بخار، با سرعتی بیشتر از همیشه حرکت کند.
 
این دوران از پیشرفت آمریکا، وابسته به موجی از مهاجرت از اروپا بود که امکان این پیشرفت را فراهم کردند و تلاش کردند که راه هر چه سریع تری برای گذر از اقیانوس اطلس بیابند.
 
چارلز گودیر، اولین کسی بود که لاستیکی مستحکم ساخت و تولید انبوه ماشین را ممکن کرد. به این ترتیب کارمندان از شهرهای پر دود بیرون رفتند و حومه های امروزی به وجود آمدند

 

 

تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
بخشی از این مستند رو در نماشا مشاهده کنید
 
http://www.namasha.com/v/ihKz8h66
 
 
دریافت لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 54 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *