موجودات پنهان خانه شما با دوبله فارسی

ا

mojudate-penhan
 

توضیحات : در این برنامه شاهد تجربه‌ منحصر‌ به‌ فرد حشره‌ شناس معروف بریتانیایی، «George McGavin»، در زندگی با انبوهی از حیوانات موذی در یک خانه خواهیم بود.

او برای مدتی آگاهانه در خانه‌ای مملو از هزاران حیوان و حشره‌ مختلف زندگی میکند؛ حیواناتی که ما آنها را به عنوان آفت می‌شناسیم. این تجربه بینشی عمیق و جدید درباره‌ نزدیک‌ترین محیط زیستی که در کنار ما و در خانه‌ ما وجود دارد برایمان به ارمغان می‌آورد؛ حیواناتی که در نزدیکی ما و در خانه‌های ما زندگی می‌کنند و ممکن است ما از زندگی پنهان آنها در کنارمان بی‌خبر باشیم.

در بریتانیا شرکت‌های کنترل آفات گزارش می‌دهند که تماس‌هایی که با آنها درباره‌ آفات گرفته می‌شود تا 50 درصد افزایش پیدا کرده و آنها نگرانی خود را از تواناییشان در کنترل این آفات ابراز کرده‌اند.

اما حشره‌شناس ما، «George» در اینباره نظر دیگری دارد. او بر این باور است که درباره‌ی آفت ها «سوء تفاهم» شده است. او می‌خواهد به حشرات و حیوانات موذی در خانه‌اش خوش‌آمد بگوید و با انبوهی از آن‌ها زندگی کند. او می‌گوید: واقعیت آن است که برای دیدن یک حیات وحش بی‌نظیر نیازی نیست به آفریقا بروید چرا که در آشپزخانه‌ خانه‌ی شما یک حیات وحش شگفت‌ انگیز و پنهان وجود دارد.

او در این تجربه انبوهی از حیوانات عجیب مانند سوسک، انواع عنکبوت‌ها، موش و حیوانات دیگر را به خانه می‌آورد تا در مدت یک ماه در آن رشد کنند. او در این مدت با آن‌ها در خانه زندگی می‌کند و ما در این برنامه بیننده‌ مشاهدات و تجربیات او خواهیم بود تا دید تازه‌ای درباره‌ی حیواناتی که در خانه‌ی ما زندگی می‌کنند پیدا کنیم.

 

نام مستند : موجودات پنهان خانه شما (Pesthouse)
تعداد قسمت : تک قسمتی
زبان : دوبله فارسی
زمان : 46 دقیقه
کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)
حجم : 415 – 700 مگابایت
فرمت : MKV

 

تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
بخشی از این مستند رو در آپارات مشاهده کنید
 
https://www.aparat.com/v/AKZE7
 
https://www.aparat.com/v/I7gE3
 
 
خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 54 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *