جابجایی حیوانات با دوبله فارسی – پنگوئن‌ها، کرگدن و زنبورها

jabejaie-heyvanat

 

توضیحات : روزانه هزاران حیوان مختلف از طریق جاده‌ها، کشتی‌ها و هواپیما‌ها در سراسر جهان جابه‌جا می‌شوند. در این برنامه با پرهزینه‌ترین و سخت‌ترین جا‌به‌جایی‌های حیوانات به مقصدهای گوناگون آشنا می‌شویم.

با دسترسی داشتن به برخی از شرکت‌های جا‌به‌جایی حیوانات، باغ وحش‌ها و آکواریوم‌ها، در این برنامه‌ی دو قسمتی با برخی از چالش‌برانگیز‌ترین دردسر‌ها و مشکلات باورنکردنی جا‌به‌جایی حیوانات گوناگون آشنا می‌شویم؛ از حیوانات ظریف و کوچک گرفته تا حیوانات غول‌پیکر در سراسر جهان.

در این برنامه با تجربه‌های بهترین متخصصان جهان، در جا‌به‌جایی آرام و مطمئنِ باارزش‌ترین و چالش‌برانگیز‌ترین حیوانات از یک مبدأ به یک مقصد آشنا می‌شویم.

 

نام مستند : جابجایی حیوانات(Penguins on a Plane: Great Animal)
نام این قسمت :پنگوئن‌ها، کرگدن و زنبورها
زبان : دوبله فارسی
زمان : 60 دقیقه
کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)
حجم : 365 – 713 مگابایت
فرمت : MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 
در اولین قسمت از این برنامه با گروهی از پنگوئن‌های «جنتو» در مسافرت از نیوزلند به مرکز ملی حیات دریایی بیرمنگهام در انگلستان همراه می‌شویم. این جا‌به‌جایی خیلی حساس است و به تکنولوژی بالا و کابین‌های مخصوصی احتیاج دارد که قیمت آن‌ها تا ۴۰،۰۰۰ پوند می‌رسد. در این جا‌به‌جایی، علاوه بر«هتل پنگوئن‌ها»، تکنولوژی‌های متفاوت مانند وسایل سرد کردن هوا، فیلتر کردن هوا و حتی کمربندهای ایمنی خاص مورد نیاز است.

در این برنامه هم‌چنین شاهد مشکلات جا‌به‌جایی یک کرگردن با وزن دو تن در جعبه‌ی مخصوص، و سرانجام دردسرهای جابه‌جایی ۸ میلیون زنبورعسل از ایتالیا به انگلستان خواهیم بود.
 

تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
بخشی از این مستند رو در نماشا مشاهده کنید
 
http://www.namasha.com/v/jGMgT5Qz

 

خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 54 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *