جامبو: داستان یک فیل مشهور‎ با دوبله فارسی

ا


 

توضیحات : در این برنامه‌ی دیدنی منحصربه‌فرد، در سفری به گذشته همراه با «سر دیوید آتنبرو» می‌خواهیم با داستان بی‌نظیر زندگی مشهورترین فیل جهان به نام «جامبو» آشنا شویم. گفته شده که «جامبو» بزرگ‌ترین فیل جهان بوده به‌طوری که در بیشتر کشورها اسم او معادلی شده بود به معنای عظیم و غول‌پیکر.
در این برنامه «سر دیوید آتنبرو» به همراه گروهی از کارشناسان از سراسر جهان، برای بررسی اسکلت این فیل به موزه‌ی تاریخ طبیعی آمریکا می‌روند. اما در اسکلت این فیل چه نشانه‌های علمی می‌توان پیدا کرد؟ و چگونه می‌توان از طریق بررسی آن به اسرار زندگی و مرگ این فیل غول‌پیکر پی برد؟
واقعیت این است که درک و شناخت انسان از فیل‌ها در طی ۲۰۰ سال گذشته به‌طرز قابل توجهی افزایش یافته است؛ یعنی از زمانی که در حقیقت در سراسر کشورهای غربی از این حیوانات عظیم‌الجثه دیگر در سیرک‌ها استفاده نشد. و حالا ما می‌خواهیم با زندگی احساسی و عاطفی فیل‌های آفریقایی در کل آشنا شویم تا ببنیم که در اسارت بودن چه تاثیراتی می‌توانسته روی «جامبو» گذاشته بوده باشد. همچنین در این برنامه با جدیدترین و پیشروترین تلاش‌هایی آشنا خواهیم شد که امروزه برای حفظ جان بچه فیل‌ها و بازگرداندن آن‌ها به طبیعت انجام می‌شود.

 

نام مستند : جامبو: داستان یک فیل مشهور‎
نام انگلیسی : Jumbo: The Life of an Elephant Superstar
تعداد قسمت : تک قسمتی
زبان : دوبله فارسی

زمان : 58 دقیقه

کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)

حجم : 368 – 689 مگابایت

فرمت : MKV

 

تماشای بخشی از این مستند (کلیک کنید)
 
بخشی از این مستند رو در آپارات مشاهده کنید
 
https://www.aparat.com/v/NopSs

 

 
دریافت لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *