بی ترمز با دوبله فارسی

ا

Bi Tormoz

 

توضیحات : بی‌‌ترمز گروه‌های راننده رو در رقابت رانندگیِ پیشرفته جایی که هنر روباتیک و فناوریِ کنترل رادیوئی با هم مخلوط می‌شن تا ماشین‌های کنترل از راه دور واقعی رو ایجاد کنن، دنبال می‌کنه. کار رو دنبال کنید در حالیکه رویای بازی‌های ویدیوئی با جدیت ورزش اتوموبیلرانی و بدلکاریِ هالیوود روبه رو می‌شه.

 
نام مستند : بی ترمز
تعداد : 7 قسمت

زبان : دوبله فارسی

زمان هر قسمت : 44 دقیقه

حجم هر قسمت : 220 مگابایت

کیفیت : 576p (عالی)

فرمت : MKV

 

خلاصه داستان هر قسمت
 

شهر و روستا : رانندگان ما در ادامه‌‌ی این مجموعه‌‌ی موفق، وارد مسیری جدید خواهند شد: مسیری که در واقع داخل مدار قطب شمال قرار گرفته. جاده‌‌های پیش‌رو دربرگیرنده‌‌ی تپه‌هائی شبیه به “رولر کوستر”، مسیرهای یخی و حتی سفری ۲۰۰ کیلومتری بر روی اقیانوس خواهد بود.

طی این فصل از مجموعه، ساخت جاده‌‌‌های یخی (شامل یک پل یخی) رو بررسی خواهیم کرد و همینطور با متصدیان حفظ شرایط جاده‌‌ای همراه می‌شیم و تلاش‌هاشون رو برای حفظ ایمنی و قابل استفاده نگه‌ داشتن مسیرها در شرایط دمائی زیر صفر رو مشاهده خواهیم کرد.

 

فوریت های پزشکی : هنر فناوریه کنترل رادیوئی و رابط های پر سرعت ویدیوئی به دو گروه راننده مطمئن اجازه میدن تا ماشین های واقعی رو از طریق کنترل از راه دور، در یه سری بازیه اتوموبیلرانی که در گذشته به اونها حتی نمیشد فکر هم کرد، هدایت کنند.
در این قسمت پر جنب و جوش، گروهی از چوگان باز های حرفه ای در مقابل سه راننده حامل محصولات دارویی اورژانس قرار می گیرن.
اون چیزی که در انتظار گروه های ماست یه مجادله پر سرعت با دو ماشین پلیس، شانسی برای پارک کردن روی پشت یه کامیون در حال حرکت بر اساس فیلم ” کار ایتالیای” در فیلم سازی پر زد و خورد، و یه نبرد برای بقا در چاله خرس قبل از رو به رو شدن با هیجانات و ریختن های ناگزیر حیاط خرابه اس.
 
حلقه های آتش : با استفاده از فناوری کنترل رادیوئی و رابط‌های پر سرعت ویدیوئی، دو گروه ماشین‌های واقعی رو از طریق کنترل از راه دور در یه سری بازی‌های اتوموبیل رانی بی‌نظیر میرونن.
با انتخاب عنوان خیالی دختر‌های دوچرخه سوار در مقابل مرد‌های دوچرخه سوار، این در واقع تبدیل به نبرد بین جنسیتی میشه. در جاده جهنمی اونها باید از دست یه تانکر ۱۲ تنی فرار کنند، در حالیکه دربازی فیلم سازی پر زد و خورد اونا باید روی یه سطح متحرک در کامیون پارک کنند.
خم شو و پنهان شو شاهد تلاش اونها از گریختن از یه کارخانه کشتی سازی زمان یوحنا که توسط یه تفنگدارماسک دار پاسداری میشه قبل از منفجر شدن یه بمب بنزینی در چکمه اونها هست و حیاط خرابه توانایی راننده رو با یه چرخ و فلک عظیم، حلقه‌های آتش و یه چرخش که راه‌های هوائی رو شامل میشه امتحان میکنه.
 
یک مسابقه عجیب : هنر روباتیک، فناوریه کنترل رادیوئی و رابط های ویدیوئیه پر سرعت با هم هم گام شدند تا پیشرفته ترین رقابت رانندگی که در اون دو گروه ماشین های واقعی رو با کنترل از راه دور هدایت می کنند، خلق کنند. سه راننده پلیس تعقیب در مقابل یه گروه مسابقه دهنده پسر امروزی قرار میگیرن. برای روبات ها مسابقه دادن گروه ها در فرار پلیس قبل از دوباره نقش آفرینی بدلکارها از سینما در فیلم سازی پر زد و خورد، مثل کار کردن در تعطیلات می مونه. با تیک تاک ساعت در بمب ساعتی در چکمه، خم شو و پنهان شو واقعا یه آزمایش انفجاری برای اونهاست، در حالیکه آتش ، چرخ و فلک و افتادن های محض در حیاط خرابه منتظر اوناست.

 
ماموران آتش‌نشانی‌ و کارتینگ : یک گروه از آتش‌نشان‌های نورفولک با سه نوجوان گت کارتر در این برنامه رانندگی فوق‌العاده با هم رو‌به‌رو می‌شن که در اون آخرین فناوری کنترل رادیوئی و رابط‌های پر‌سرعت ویدیوئی با هم همراه می‌شن تا به ماشین‌های واقعی این اجازه رو بدن تا با کنترل از راه دور هدایت بشن. قبل از اینکه یه گروه به عنوان برنده معرفی بشه، اونها در رقابت‌هایی قرار می‌گیرند که در اونها باید از دست پلیس‌ها در فرار پلیسی فرار کنند، با پرشی به آسمون برن، از چنگ جرثقیل عظیم الجثه و بازوی شیطانی در چاله خرس فرار کنند و بعد به داخل دستکش آهنی در حیاط خرابه برن.
 
رالی‌بازان و دلالان : یک گروه از علاقمندان به رالی ولشی در مقابل یک گروه سه نفره فروشنده اتومبیل در یکی از بهترین برنامه‌های بازی رانندگی تلویزیون قرار می‌گیرند. با استفاده از آخرین فناوری کنترل رادیوئی و رابط‌های پر سرعت ویدیوئی، اونها ماشین‌های واقعی رو از طریق کنترل از راه دور در یه سری بازی‌های اتوموبیل‌رانی که در گذشته غیرممکن بودند رو هدایت می‌کنند. برای این‌که متوجه بشن که چه گروهی حق رانندگیِ با مباهات‌تری داره، گروه‌ها باید در جاده‌ای جهنمی دووم بیارند، از دیواری از ماشین قراضه که ۱۰۰ پا طول داره بپرند و سعی کنند که از چاله خرس قبل از مواجه شدن با بازی پایانی، حیاط خرابه فرار کنند
 
مهندسان و دختران موتورسوار‌ : سه مکانیک از شرق لندن با یه گروه دختران موتورسوار در یه سری بازی اتوموبیل‌رانی باور نکردنی روبه‌رو می‌شن. دوربین‌ها، رابط‌های پرسرعت ویدیوئی، کنترل‌گرهای رادیوئی عجیب داخل ماشین به اون‌ها این امکان رو می‌ده تا ماشین‌های با ابعاد واقعی رو با کنترل از راه دور در راحتی یه شبیه ساز طاق مانند هدایت کنند. برای به دست آوردن امتیازات رانندگی، گروه‌ها تقریبا با خرابی واقعی در جاده جهنمی روبه‌رو می شن، سعی می‌کنن که یکی از بهترین بدل‌کاری های سینما رو در فیلم‌سازی پرزد‌وخورد تقلید کنن و قبل از روبه‌رو شدن نبرد با آتش و دوران در حیاط خرابه، با بازوی گیرنده شیطانی کنار میان.

 

 

دریافت لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


  • 10 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *