دیدار رونالدو با پیرس مورگان با زیرنویس فارسی

ا

 

توضیحات : پیرس در شهر تورین ایتالیا با بزرگترین ستاره ورزش جهان، یعنی کریستین رونالدو، گفتگو می‌کند. رونالدو در اینستاگرام نزدیک به 180 میلیون فالوور دارد، برای تیم یوونتوس بازی می‌کند و از نظر خیلی از افراد یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان است. اما، همانطور که استعداد فوق‌العاده او صفحات ورزشی روزنامه‌ها را از آن خود می‌کند، زندگی شخصی‌اش نیز در صفحات اول قرار می‌گیرد.
در این مصاحبه انحصاری که در سپتامبر 2019 انجام شده است، پیرس درباره زندگی رونالدو از زمانی که در شهر فقیرنشین مادیرا زندگی می‌کرده با او صحبت می‌کند . همچنین پیرس درباره ادعای تجاوز جنسی‌ای صحبت می‌کند که اخیرا در سرفصل اخبار سراسر جهان قرار گرفته بوده و فاش می‌کند که چگونه اتهامات جنایی او اخیرا توسط دادستان‌های آمریکا رد شده‌اند. پیرس درباره تاثیر این اتهامات بر او و خانواده‌اش در گذشته و حال می‌پرسد.
این اولین باری است که رونالدو مصاحبه مهم و این چنینی انجام داده است، به صورتی که بنشیند و به سوالات پاسخ دهد. برای همین این مصاحبه فرصتی برای جهان است که تا واقعا کریستیانو رونالدو را در پس تیتر خبرها بشناسند، آن هم به کمک مصاحبه‌کننده‌ای که هیچ‌کس از سوالات صریح او در امان نیست.

 
نام مستند : دیدار رونالدو با پیرس مورگان
نام انگلیسی : Cristiano Ronaldo meets Piers Morgan
تعداد : تک قسمتی
زبان : انگلیسی (با زیرنویس فارسی)
زمان : 43 دقیقه
کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)
حجم هر قسمت : 270 – 508 مگابایت
فرمت :MKV

 

تماشای بخشی از قسمت ها (کلیک کنید)
 
بخشی از این مستند رو در آپارات مشاهده کنید
 

 
https://aparat.com/v/5QNrp
 

دریافت لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 4 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *