گوشه های پنهان شهر با دوبله فارسی – یانگ تسه و آبراه بزرگ چین

ا

Shegeft

 

توضیحات : در درون و پیرامون شهرهای پرهیاهوی آسیا، می‌توان دنیا‌هایی پنهان را کشف کرد. دنیا‌هایی سرشار از کاخ‌‌ها و معابد فراموش‌ شده، شهرها و دژهای زیرزمینی متروکه که اشیا باستانی و داستان‌‌های ناگفته‌‌ی شگفت‌‌انگیزی را در دل خود پنهان کرده‌اند. مجری برنامه، آنتونی مورس، با کمک کارشناسان محلی، از جمله نویسندگان، فیلسوفان، تاریخ‌ دانان، راهنما‌های گردشگری، باستان‌ شناسان و دانشمندان، تلاش می‌کند تا با کاوش در این مکان‌‌ها، روایت‌‌هایی که سال‌ها در آنها پنهان بوده را آشکار کند.

 

نام مستند : گوشه های پنهان شهر

نام این قسمت : یانگ تسه و آبراه بزرگ چین

زبان : دوبله فارسی

زمان : حدود 45 دقیقه

حجم : 220 مگابایت

کیفیت : 576p (عالی)

فرمت : MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 

داستان‌‌های شرقی چین نماد آن هستند که چگونه تجارت مناظر را تغییر شکل می‌دهد. در جای پایتخت‌‌های باستانی و ده‌کده‌های ماهی‌گیری کوچک، شهرهای بزرگی مملو از ثروت و قدرت سر برآورده‌‌اند. تمام این‌ها مدیون شبکه‌‌ی پیچیده‌‌ی آب‌راه بزرگ چین و رود یانگ‌ تسه است٬ دو سامانه‌‌ی آبی که مناطق شرقی چین را به هم پیوند داده‌‌اند.
در این قسمت از گوشه‌‌های پنهان شهر، آنتونی مورس به سفری حماسی می‌رود که از روی رود یانگ‌ تسه آغاز می‌شود، اون بزرگترین گتوی یهودی برپا شده در آستانه‌‌ی جنگ جهانی دوم را بررسی می‌کند. با سفر به سمت جنوب، در امتداد آب‌راه بزرگ منحرف می‌شود و به سوچو می‌رود. در اینجا او مزه‌‌ی اجرای یک هنر باستانی را می‌چشد که به حرکات نمایشی و شاعرانه مشهور است. سفرهای آنتونی او را باز هم به جنوب به شهر تاریخی ووشی می‌برد، جایی که او می‌فهمد نوازندگان چین باستان در صورت نامقبول بودن اجرایش با خطر گردن خوردن روبرو بوده‌‌اند.

 

 

خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *