وثیقه های شیک با زیرنویس فارسی

ا

 

توضیحات : اگر به لباس، خودرو، قایق و بازی‌کردن علاقه دارید، این سریال جدید تمام نیازهای شما را پوشش داده است.مرکز وثیقه‌گیری پرستیژ جایی که ساختمان‌ساز سابق، جیمز کنستانتینو، مدیریت آن را بر عهده دارد و به همراه تیم جذاب خود در سه شعبه مختلف لندن شامل هاتن گاردن، ویبریج و ریچموند به امور وثیقه‌گیری می‌پردازد.
در این برنامه با دنیای وثیقه‌گیری با ارزش‌ترین اقلام آشنا می‌شوید به گونه‌ای که به طور بی‌سابقه‌ای به کارشناسان صنعت و مشتریان فوق‌العاده دسترسی خواهید داشت. با وارد شدن اقلام گران‌بها، در این سریال مشخص می‌شود که وقتی پای وثیقه‌گیری کالاهای با ارزش در میان باشد، هر کسی داستانی برای گفتن خواهد داشت.
اما مسئله این است که این اقلام چقدر با ارزش هستند؟ این سؤال بزرگی است که پرستیژ باید به آن پاسخ دهد. بعضی از مشتریان به قدری خوش‌شانس هستند که ارزش اقلام عزیزشان به رقمی می‌رسد که دهان هر کسی را از تعجب باز می‌گذارد و این خبر خوشحال‌کننده زندگی آن‌ها را تغییر می‌دهد. اما پول زیاد ریسک زیادی هم به همراه دارد چون گاهی اوقات مشتریان نمی‌توانند قرض خود را ادا کنند. نتیجه چیست؟ از دست دادن دارایی‌های عزیزشان برای همیشه!
در کل این سریال، یک قایق بزرگ دوران جنگ جهانی دوم، یک پورشه کمیاب با قیمتی فضایی و یک کیف متعلق به شارون آزبورن از برنامه ایکس فاکتور را مشاهده خواهیم کرد. همچنین به شهر ماربیا سری خواهیم زد تا با مشتریان جذاب و خودروهای فوق‎العاده شان آشنا شویم. اما همه چیز هم به پول‌های هنگفت ختم نمی‌شود. مدیریت خطرات روزانه کار وثیقه‌گیری توسط این تیم رو هم خواهیم دید؛ از وام‌های عقب افتاده گرفته تا مشتریان بد قلق.

 
نام مستند : وثیقه های شیک
نام انگلیسی : Posh Pawn
تعداد : 14 قسمت
زبان : راوی دوبله (مابقی زیرنویس فارسی)
زمان هر قسمت : 46 دقیقه
کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)
حجم هر قسمت : 315 – 600 مگابایت
فرمت :MKV

 

تماشای بخشی از قسمت ها (کلیک کنید)
دریافت لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


  • 4 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *