کاوشگران طبیعت با دوبله فارسی

 

توضیحات : جک استوارد و کلتون اسمیت در برنامه کاوشگران طبیعت به ماجراجویی می پردازند. آن ها مشتاقانه متنوع ترین پارک های ملی و حیات وحش را در سرتاسر دنیا میگردند ، از مکان های بکر و دست نخورده گذر می کنند، از توانایی خودشان فراتر میروند و و بهترین رازهای سر به مهر طبیعت را تجربه می کنند.

 
نام مستند : کاوشگران طبیعت
نام انگلیسی : Rock The Park
تعداد : 26 قسمت
زبان : دوبله فارسی
زمان هر قسمت : 20 دقیقه
کیفیت : HD 1080p (فوق العاده)
حجم هر قسمت : 231 مگابایت
فرمت :MKV

 

خلاصه داستان هر قسمت
  رودخانه ملی نیو ریور جورج : جک و کولتون در حال بازدید از یکی از قدیمی‌ترین رودخانه‌های آمریکای شمالی و یکی از بزرگ‌ترین پل‌های کشور هستند. پس از آن به جریان شدید آب رودخانه نیو ریور سری می‌زنند.
 

 
پارک ملی نیویورک هاربر : جک و کولتون از پارک ملی نیویورک هاربر بازدید می‌کنند تا درباره مهاجرت و اجدادشان اطلاعات کسب کنند. از جمله محل‌هایی که مورد بازدید قرار می‌دهند جزیره ایلیس و مجسمه آزادی است.

 

پارک ملی بیسکین :
 
پارک ملی گلیشر: بازگشت به زیر آسمان قشنگ مونتانا : جک و کولتون به یکی از پارک‌های مورد علاقه‌شان بازگشته‌اند و دوست آنها، جو استون، را هم به همراه آورده‌اند. جو یک راه جدید برای دوچرخه‌سواری در جاده خورشید به آنها نشان می‌دهد و سپس به نواحی دور افتاده می‌روند تا اردو بزنند.
 

پارک ملی جسپر : جک و کولتون از دل کوه‌های راکی در کانادا عبور می‌کنند و در مسیر مشهور میدان‌های یخی، گردش می‌کنند. آنها یک ماجراجویی تازه را تجربه می‌کنند… دره‌نوردی!
 
گشت و گذار در چرچیل واقع در کانادا : جک و کولتون به امید دیدن یک خرس قطبی برای اولین بار در عمرشان، به سمت ایالت منیتوبا در شمال کانادا می‌روند. و پس از یک شب اردو زدن در قلعه‌ای تاریخی در خلیج هادسون، به همراه نهنگ‌های بلوگا قایق سواری می‌کنند.
 

جنگل ملی کوکونینو : جک و کولتون با دوچرخه از میان دشت‌های آتشفشانی جنگل ملی کوکونینو عبور می‌کنند و قسمتی از مسیر آریزونا تریل را طی می‌کنند. آنها از یک دالان گدازه که صدها هزار سال قدمت دارد نیز بازدید می‌کنند.
 

جنگل ملی سن‌خوان : جک و کولتون به عمق جنگل ملی سن‌خوان در کلورادو می‌روند تا برای اولین بار از یک کوه 4200 متری بالا بروند.
 
پارک ملی کتمای: بازگشت به دره 10 هزار دود : جک و کولتون به پارک ملی کتمای در آلاسکا بازمی‌گردند تا یکی از آخرین منافذ شناخته شده خروج بخار آتشفشانی را در دره 10 هزار دود ببینند.

جنگل ملی کوه سفید : جک و کولتون قصد دارند 9 قله مسیر ریاست‌جمهوری در پارک ملی کوه سفید در نیوهمپشایر را فتح کنند. مکانی که به داشتن هوای بد معروف است و برای این سفر هم استثنائی قائل نیست.
 

اثر ملی برج شیطان : جک و کولتون در وایومینگ هستند تا با سخت‌ترین چالش سنگ‌نوردی عمرشان روبه‌رو شوند… برج شیطان.

 

اثر ملی گوش‌های خرس : جک و کولتون به دنبال این هستند تا ببینند در هزاران سال پیش، قبایل بومی آمریکا چگونه در بیابان‌های بزرگ، متروک و پر ارتفاع یوتا زندگی می‌کرده‌اند. آنها راه خود را به خانه‌های صخره‌ای باستانی در اعماق دره‌های گوش‌های خرس پیدا می‌کنند.
 

جنگل ملی سانتافه : جک و کولتون با دوست‌شان، رورک مک‌دورمت، که یک محیط‌بان جنگل است ملاقات می‌کنند تا مهارت‌های لازم را برای زنده‌ماندن در صحرای نیومکزیکو از او بیاموزند.
 

پارکهای ملی فلوریدا , بازسازی بعد از طوفان : جک و کولتون به پارک ملی بیسکین و اورگلیدز برمی‌گردند تا تاثیرات طوفان‌ها را بر اکوسیستم پارک‌ها و حیاط‌وحش آن ببینند. آنها همچنین به پاکسازی محیط از اثرات طوفان، کمک می‌کنند.

 

بهترین غارها : غارها اشکال و ابعاد و مکان‌های قرارگیری مختلفی دارند. جک و کولتون با شکوه‌ترین ماجراجویی‌های خود را در غارهای روی آب، زیر زمین و زیر یخ، مرور می‌کنند.
 

جزایر کیمن : جک و کولتون در جزایر کیمن هستند تا در کنار سفره‌ماهی‌ها شنا کنند و در کشتی روسی غرق شده‌ای، به نام کاپیتان کیث تیبتس، غواصی کنند. آنها همچنین در جزیره کیمن‌برک به غارنوردی می‌روند.

 

پارک تاریخی و ملی جین لافیت : جک و کولتون برای قدم‌گذاشتن در جای قدم‌های جین لافیت، دزد دریایی معروف که میهن‌پرست شد، به لوئیزیانا در نیوارولئان در جنوب سفر می‌کنند. محل‌هایی که توقف خواهند کرد عبارت است از: اقامتگاه فرانسوی‌ها، میدان نبرد چالمت و قایق‌سواری در رودخانه آرام این پارک تاریخی و ملی.
 
بهترین رودخانه ها و آبشارها :جک و کولتون آبشارهایی که آنها را به چالش کشیدند و رودخانه‌هایی که احترام آنها را کسب کردند، مرور می‌کنند. از مدیتیشن در آبشار در ژاپن تا قایق‌سواری در جریان‌های تند نیو ریور جورج.

 
اقداماتی برای محیط زیست :جک و کولتون به کمک می‌آیند تا از مکان‌هایی که همگی دوست‌شان داریم و موجوداتی که در آنها زندگی می‌کنند، مراقبت کنیم. از جمله لاکپشت‌های دریایی در معرض انقراض در جزیره پادره، خفاش‌های غار ماموت و جمع‌آوری زباله‌های بازدیدکنندگان از پارک ملی یلو استون.
 

تماشای بخشی از قسمت ها (کلیک کنید)
 
دریافت لینک دانلود (فصل 4)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
مابقی قسمت ها بزودی …
 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *