گوشه های پنهان شهر با دوبله فارسی – فیلیپین

ا

Shegeft

 

توضیحات : در درون و پیرامون شهرهای پرهیاهوی آسیا، می‌توان دنیا‌هایی پنهان را کشف کرد. دنیا‌هایی سرشار از کاخ‌‌ها و معابد فراموش‌ شده، شهرها و دژهای زیرزمینی متروکه که اشیا باستانی و داستان‌‌های ناگفته‌‌ی شگفت‌‌انگیزی را در دل خود پنهان کرده‌اند. مجری برنامه، آنتونی مورس، با کمک کارشناسان محلی، از جمله نویسندگان، فیلسوفان، تاریخ‌ دانان، راهنما‌های گردشگری، باستان‌ شناسان و دانشمندان، تلاش می‌کند تا با کاوش در این مکان‌‌ها، روایت‌‌هایی که سال‌ها در آنها پنهان بوده را آشکار کند.

 

نام مستند : گوشه های پنهان شهر

نام این قسمت : فیلیپین

زبان : دوبله فارسی

زمان : 47 دقیقه

کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)

حجم : 316 – 576 مگابایت

فرمت : MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 

فیلیپین که توسط نیروهای خشمگین طبیعت شکل گرفته مجمع‌ الجزایری متشکل از بیش از ۷۰۰۰ جزیره است که مانند گردنبندی در عرض اقیانوس اطلس پراکنده شده‌اند. مردم این کشور به انتخاب خود ترکیبی از استعداد اسپانیایی‌ها٬ گستاخی آمریکایی‌ها و افسون آسیایی‌ها را گزینش کرده و تاریخ منحصربفرد این کشور را ساخته‌اند.

در این قسمت از مجموعه گوشه‌ های پنهان شهر به کاخ ریاست جمهوری می‌رویم و با بانوی اول سابق کشور یعنی ایملدا مارکوس ملاقات می‌کنیم تا از شرایط انقلاب مردم آگاه شویم.

انقلابی که این کشور و دنیا را دگرگون ساخت. از جزیره‌ای که در جنگ جهانی دوم تبدیل به یک نقطه چرخش شد تا کوه‌هایی که در آنها قبیله‌ای بومی در تلاشند تا رسم و رسوم باستانی خود را زنده نگه دارند ٬ ما کل تاریخ فیلیپین را درمی‌نوردیم.

در طول مسیر به سراغ زندانی می‌رویم با دیوارهای نامرئی و همچنین دیوارهای شهری اسپانیایی که در قلب مانیل ساخته شده را کشف می‌کنیم که به اسپانیایی‌ها اجازه دادند بیش از ۳۵۰ سال بر فیلیپین حکمرانی کنند.
 

 

تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
بخشی از این مستند رو در آپارات مشاهده کنید

http://www.aparat.com/v/Ph3On
 

 

 

خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 8 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *