مستند سفر های شگفت آور با دوبله فارسی

ا

safarhaye-shegeftangiz

 

توضیحات : تقریبا تمام حیوانات کره زمین هر سال هنگام سرد شدن آب و هوا مجبور به مهاجرت به مناطق گرمسیر میشن . این مستند نیز سفر شگفت اتگیزی که حیوانات برای مهاجرت طی میکنن رو به تصویر کشیده و شما رو با چالش ها و مشکلاتی که بر سر راه انها در طی این کوچ قرار میگیرد رو آشنا میکند .از پروانه های زیبا گرفته تا گورخرهای دشت های شرقی آفریقا

 

نام مستند : سفر های شگفت آور (Amazing Journeys)
تعداد قسمت : تک قسمتی
زبان : دوبله فارسی
زمان : 36 دقیقه
کیفیت : HD 1080p – HD 720p (فوق العاده)
حجم : 245 – 445 مگابایت
فرمت :MKV

 

خلاصه داستان این قسمت
 
حتی سردترین نقاط روی زمین هم در حال گرم شدن هستند و در این برنامه جرج در اولین سفر خود به سیبری از نزدیک و بدون واسطه شاهد پدیده‌ی ذوب شدن پرمافروست یا سرد خاک باشند.
این پدیده به همراه خود تغییرات اقلیمی زیادی ایجاد می کند زیرا همراه با این ذوب شدن مقدار عظیمی گاز متان که برای هزاران سال در آن محبوس بوده آزاد و وارد جو زمین می‌شود.
در یاکوتسک شمالی‌ترین شهر روسیه و در شرق سیبری جرج ابتدا به بازدید یک آزمایشگاه زیرزمینی و پس از آن یک موزه محلی می‌رود تا در آنجا با گله‌ای از ماموت‌های پشمالو و یک سگ سیبری دوازده ساله دیدار کند.
جرج در ادامه سفر ارزشمند چهار روزه‌ی خود به سمت شمال می‌رود تا به خاطره ی میلیون‌ها زندانی سیاسی دوره استالین که در آن منطقه تا پای مرگ محکوم به بیگاری شده بودند ادای احترام کند.

 

تماشای بخشی از این قسمت (کلیک کنید)
 
بخشی از این مستند رو در نماشا مشاهده کنید

http://www.namasha.com/v/icQUefQi

 

خرید لینک دانلود (کلیک کنید)
 
 
 
 


  • 8 سال قبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *