خلاصه قسمت های یک هتل کامل انگلیسی

قسمت 1 : در اولین قسمت از این مجموعه شاهد بازدید یک شاهزاده خانم اهل خاورمیانه و همراهانش از این هتل هستیم.
 
او یکی از باارزش‌ترین مشتری‌های این هتل است و بنابراین اتاق‌های او باید به طور ویژه آماده شود. از طرف دیگر باربرها و خدمه‌ی هتل باید بیش از دویست چمدان آن‌ها را نیز به داخل هتل بیاورند.
 
در طبقه‌ی پایین و در بخش لباس‌شویی، با یکی از کارگران جوان به نام «مکس» – اهل لیتوانی- آشنا می‌شویم.
 
او با قرارداد موقت در اینجا کار می‌کند و قرارداد او چهار هفته‌ی دیگر به پایان می‌رسد اما او نمی‌خواهد از آنجا برود… و در اتاق نهارخوری با «آگا» (مسئول صبحانه) که اهل لهستان است دیدار می‌کنیم. او آرزو دارد در کارش پیشرفت کند.
 
در جلوی هتل با نگهبانی به نام «نایجل» (اهل استرالیا) دیدار می‌کنیم که در حال برطرف کردن مشکلات مربوط به پارکینگ است. اما کمی دیرتر صورتحساب چندصدهزار پوندی خانواده سلطنتی خاورمیانه‌ای آماده است و ما با «رومن»، مدیر اصلی دفتر، آشنا می شویم که یکی از مسئولیت‌های او این است که از پرداخت درست صورتحساب‌ها مطمئن شود…
 
و سرانجام در طبقه‌ی پایین خبرهای خوبی برای «مکس» در راه است. قرار داد او برای شش ماه دیگر تمدیدخواهد شد.
 
 
قسمت 2 : با تیم تشریفات و نگهبانی به سرپرستی «نایجل» همراه می‌شویم در حالی که به عضو جدید گروه‌شان خوش آمد می‌گویند.
 
عضو جدید «پاول» نام دارد و برخلاف بسیاری از کارکنان این هتل، در لندن به دنیا آمده و در این شهر بزرگ شده. این عضو جدید گروه باید تحت نظر یک همکار قدیمی‌تر به نام «فرانسوا» چیزهای زیادی درباره‌ی یک هتل پنج ستاره یاد بگیرد.
 
در این قسمت شاهد هستیم که «فرانسوا» چگونه مراقب بیش از دویست‌وپنجاه هزار پوند پول یکی از مهمانان ثروتمند است.
 
این هتل همچنین پذیرای مهمانان بسیار مهمی مانند «مورگان فریمن» و «کوئینسی جونز» است. سارا، مدیر بخش ارتباطات، مدتی در هالیوود کار کرده و پذیرای دوستانش از آنجا است.
 
اما از طرف دیگر با وجود آنکه برای «رایک» و «سامانتا» روز بزرگی است اما مشکلاتی هم وجود دارد. سرآشپز چینی هتل برنج را فراموش کرده و حالا برای وعده‌ی غذای اصلی یک بشقاب کم است… اما هیچ اشتباهی در هتل «ماندارین» نباید اتفاق بیفتد و به همین خاطر است که «پاول» وارد عمل می‌شود تا اوضاع را روبراه کند.
 
در طبقه‌ی بالای هتل با «وانیا» آشنا می‌شویم. او سرپرست شیفت شب و مسئول رساندن سفارش‌های مهمانان به اتاق‌هایشان است. «وانیا» هشت ماه گذشته در شیفت شب کار کرده و نتوانسته دوست پسرش را ببیند و دلش برای او تنگ شده. او می‌گوید به همین خاطر تصمیم گرفته هتل را ترک کند.
 
در پایان این قسمت شاهد هستیم که «فرانسوا» به خاطر توجهش به مهمانان هتل از مدیر ارشد پاداش دریافت می‌کند
 
 
قسمت 3 : در آخرین قسمت از این برنامه شاهد مراسم رونمایی از کتاب نویسنده‌ای به نام «جیلی کوپر» در هتل هستیم. حالا اسباب و وسایل سرگرمی و خوشگذرانی مهمانان فراهم است از شامپاین گرفته تا یک اسب خاکستری…
 
اما این هتل یک عضو مهم و باارزش به نام آقای «بنتلی» معروف به آقای «ب» دارد که مسئول تشریفات هتل است. آقای «ب» پیش از آنکه به هتل «ماندارین» ملحق شود تجربه‌ی کارکردن در هتل‌های مشهوری مانند «کلاریجز»، «ساووی» و «ریتز» را دارد. او مسئول پذیرایی از شخص ملکه در شب قبل از عروسی «کیت» و «ویلیامز» بوده و ما در این قسمت با او همراه خواهیم بود…
 
در دنیای پر از رقابت هتل‌های پنج ستاره، هتل «ماندارین» توانسته بازار جدیدی برای مشتریان ثروتمند خودش فراهم کند.
 
یکی از امتیازهای این هتل اهمیت دادن به کودکان و خانواده‌ی مهمانان است اما گاهی اوقات همین کودکان ده‌ها هزار پوند به هتل خسارت وارد می‌کنند…
 
به عنوان مثال مدیران هتل متوجه شده‌اند که بچه ی یکی از مهمانان یک آیینه را در محل ورزش هتل شکسته است… آنها حالا باید درباره‌ی فرستادن صورت‌حساب خسارت به مهمان هتل تصمیم گیری کنند…
 
در ادامه شاهد فروش برخی از لوازم و تجهیزات قدیمی هتل و نوسازی آن‌ها خواهیم بود. در این هتل برای صرف شام یک رستوران دوستاره میشلن موجود است و ما با سرآشپز این رستوران ویژه و مجلل به نام «اشلی پالمر واتز» در حالی همراه می‌شویم که مشغول تهیه‌ی یک غذای ویژه است
 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *